LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κάπως σκληρή η σέλα, αλλά ιδανική η θέση οδήγησης. Πρακτικές χειρολαβές για τον συνεπιβάτη, ενώ στο υποπλαίσιο υπάρχουν ήδη αναμονές για τις πλαϊνές βαλίτσες

Aνεση - Εργονομία: 10 με τόνο

Αναμφίβολα, οι σχεδιαστές της ιταλικής εταιρίας αξίζουν επαίνους καθώς έχουν δημιουργήσει μια ιδανική θέση οδήγησης, και όλα αυτά με ένα εγκάρσιο V2 κινητήρα και με ένα ρεζερβουάρ που φτάνει τα 32 λίτρα. Τέλεια μελετημένο το σημείο όπου κάθεται ο οδηγός, είναι τόσο στενό που εύκολα μπορεί συγκριθεί με τις διαστάσεις ενός μονοκύλινδρου. Και με τη βοήθεια του μεγάλου –και με τις επίσης ιδανικές γωνίες-τιμονιού, ακόμα και ο ευκαιριακός αναβάτης του Stelvio 1200 μπορεί να έχει τον απόλυτο έλεγχο μιας τόσο βαριάς μοτοσικλέτας. Μοναδική ένσταση η σκληρότητα του υλικού της σέλας. Η μικρή ζελατίνα είναι ο ιδανικός συνδυασμός καθώς δεν «κόβει» τίποτα από το οπτικό πεδίο του αναβάτη, κρατώντας παράλληλα τον αέρα μακριά από το σώμα του, προσφέροντας άνεση και στις υψηλές ταχύτητες. Οι αναρτήσεις αν και έχουν τη γνώριμη «σφιχτή» ιταλική λειτουργία, δεν στερούν τίποτα από την συνολικότερη άνεση. 

 

MOTO GUZZI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ