Αναμφίβολα το Stelvio 1200 είναι ένα εντυπωσιακό μοντέλο, ενώ το μέγεθος του υποδηλώνει ότι πρόκειται για μια “αντρική” μοτοσικλέτα. Ωστόσο η πολύ καλή θέση οδήγησης σε κάνει να έχεις τον απόλυτο έλεγχο. Παράλληλα, οι κραδασμοί που κάνουν τη μοτοσικλέτα να δονείται κυριολεκτικά στο ρελαντί, ως δια μαγείας την αφήνουν ανεπηρέαστη κατά την οδήγηση, σχεδόν εξαφανίζονται. O δείκτης του κοντέρ μπορεί για ώρες να βρίσκεται μεταξύ 120-160, χωρίς ο αναβάτης να κουραστεί, καθώς θέση οδήγησης, προστασία από τον αέρα, άνετη σέλα, μαζί με την απόδοση του συγκεκριμένου μοντέλου κάνουν την αυτονομία του 32λιτρου ρεζερβουάρ να φαντάζει λίγη. O άξονας λειτουργεί αψεγάδιαστα, τόσο που σε κάνει να αναρωτιέσαι τελικά για την αναγκαιότητα της αλυσίδας. Παράλληλα το πολύ καλό traction control (ATC) βοηθά τον αναβάτη χωρίς να γίνεται σχεδόν ποτέ αντιληπτό. Μια ιταλική μοτοσικλέτα διακρίνεται πάντα για το στήσιμό της. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα είναι πάντα προσανατολισμένα για τα μέγιστα ως προς το κράτημα. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και με το Stelvio που αγνοεί τι σημαίνουν ελαστικότητες. Πως θα μπορούσε άλλωστε με το συγκεκριμένο συνδυασμό πλαισίου/κινητήρα ή με το upside down πιρούνι των 45 χιλιοστών; Ο αναβάτης αποκομίζει μια σφικτή αίσθηση κατά την οδήγηση που του δίνει εμπιστοσύνη όταν αποφασίσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, εξαντλώντας τα υψηλά όρια του ιταλικού On-Off. Από την άλλη, αυτή η σφιχτή λειτουργία δεν εμποδίζει κάποιον να εξερευνήσει ένα χωματόδρομο, όπως εμπόδιο δεν είναι και το μεγάλο βάρος, καθώς το Stelvio 1200 είναι μια καλοζυγισμένη μοτοσικλέτα. Τέλος, το πακέτο των φρένων δε θα μπορούσε να μην έχει εξαιρετική απόδοση, καθώς αντίστοιχα συστήματα χρησιμοποιούνται σε μοτοσικλέτες supersport, μόνο που στην περίπτωσή μας η πολύ μεγάλη δύναμη πέδησης ελέγχεται από ABS.