Ανεβαίνοντας στο scooter, το τιμόνι έρχεται σχετικά χαμηλά, σε σωστή απόσταση από τον αναβάτη και άνοιγμα για τα χέρια. Εντυπωσιάζει δε, ο χώρος που έχει προβλεφθεί για τα πόδια του αναβάτη, το οποίο σημαίνει ότι ακόμα και πανύψηλοι χρήστες θα βολευτούν χωρίς κανένα πρόβλημα για τα γόνατα τους. Η σέλα, ωστόσο, δεν συμβάλλει στην εργονομία όσο θα έπρεπε. Είναι στενή, μικρού μεγέθους, ενώ το γέμισμά της είναι αρκετά μαλακό και όχι πολύ πυκνό. Ως αποτέλεσμα, ο αναβάτης δεν απολαμβάνει την καλύτερη δυνατή άνεση αν παραμένει πάνω της για αρκετή ώρα -σε πιο σύντομες διαδρομές τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα. Στον αντίποδα, ο χώρος από κάτω της εκπλήσσει ευχάριστα, καθώς χωρά εύκολα ένα full face κράνος και κάποια ακόμη αντικείμενα.
Το κεντρικό «ντουλαπάκι» στο τιμόνι προσφέρει ένα ιδιαίτερο εργονομικό plus: Πέρα από την αποθήκευση και την θύρα USB που βρίσκεται εκεί, το σημείο μπορεί να φιλοξενήσει βάση κινητού -διαθέσιμη εξτρά- και ο αναβάτης μπορεί να φορτίζει το τηλέφωνό χρησιμοποιώντας το και ως σύστημα πλοήγησης! Ακριβώς από πάνω βρίσκεται ο λιτός πίνακας οργάνων, που θυμίζει αντίστοιχους...enduro μοτοσυκλετών: Δείχνει ταχύτητα, στάθμη καυσίμου και ολικό-μερικό χιλιομετρητή. Θα θέλαμε να υπάρχουν περισσότερες ενδείξεις, η αλήθεια είναι –για παράδειγμα, ώρα ή στροφόμετρο. Όμως οι πληροφορίες είναι ευανάγνωστες και φωτίζονται όμορφα σε μπλέ χρώμα, θυμίζοντας ψηφιακό ρολόι.