Νεανικός «εντουράδικος» μεν, αρκετά ελλιπής δε, ο πίνακας οργάνων. Ακριβώς από κάτω του, το ντουλαπάκι πολλαπλών χρήσεων το οποίο προσθέτει σε πρακτικότητα.

    Πλαίσιο-αναρτήσεις-φρένα: Ευχάριστες εκπλήξεις

    Το πλαίσιο δεν διαφέρει από την κλασική για scooter λύση, της μονής δοκού από ατσάλι και η κατασκευή παρουσιάζεται ιδιαίτερα στιβαρή. Αυτό οδηγεί σε καλύτερη οδηγική συμπεριφορά με αμεσότερη απόκριση και βελτιωμένη λειτουργία των αναρτήσεων. Μιλώντας για αυτές, εμπρός συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι αλλά πίσω –σπάνιο για scooter τέτοιας κατηγορίας- βρίσκουμε ένα αμορτισέρ, με εξωτερικό δοχείο αερίου, ρυθμιζόμενο στην προφόρτιση. Οι τροχοί είναι 13 ιντσών και στα φρένα βρίσκουμε το σύστημα συνδυασμένης πέδησης SBC-Synchro Braking Concept. Με την αριστερή μανέτα φρένου, ενεργοποιείται η πίσω δαγκάνα και το ένα πιστόνι της μπροστινής, ενώ η δεξιά μανέτα ελέγχει αποκλειστικά το εμπρός φρένο. Οι δίσκοι είναι 215 και 190 χιλιοστών διαμέτρου, για εμπρός και πίσω αντίστοιχα.