Παραδοσιακή η διάταξη του ατσάλινου, μονού σωληνωτού πλαισίου του Gran Milano, το οποίο στην πράξη αποδείχθηκε πολύ στιβαρό, χωρείς να προβληματίζεται από την δυναμική της μοτοσικλέτας. Αδιαμφισβήτητα το highlight των περιφερειακών, συγκεντρώνεται στο μπροστινό μέρος: αναστραμμένο και πλήρως ρυθμιζόμενo πιρούνι της FastAce διαμέτρου 47 χσλτ. καθώς και ένας «wave» δίσκος 320 χλστ. με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της brembo, κλέβουν την παράσταση. Πίσω ακολουθούνται πιο συμβατικές –οπτικά- όδοι, με δύο μονά αμορτισέρ και δίσκο 220 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα. Μην σας ξεγελά η εμφάνιση όμως, τα αμορτισέρ (επίσης από την FastAce) διαθέτουν ξεχωριστό δοχείο αζώτου και είναι ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς, κάτι που δεν συναντά κανείς εύκολα σε αυτή την τάξη τιμής.
Γιατί 6000....ρε παιδιά το ταληρακι λίγα είναι ... πανέμορφο μηχανάκι εδώ στην ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ το πουλούν σε αναλογία με το δολάριο 5500......ή BMW G310 R....ή εταιρία στην αθηνα μου είπε ότι σύντομα έρχεται εκεί στα 5000.......στις 6 απριλιου ΘΑΜΑΙ αθηνα για αγορά μηχανής ... γουσταρω την SWM gran MILANO ...αλλά 6000 ....ούτε με σφαίρες!!
Γιατί 6000....ρε παιδιά το ταληρακι λίγα είναι ... πανέμορφο μηχανάκι εδώ στην ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ το πουλούν σε αναλογία με το δολάριο 5500......ή BMW G310 R....ή εταιρία στην αθηνα μου είπε ότι σύντομα έρχεται εκεί στα 5000.......στις 6 απριλιου ΘΑΜΑΙ αθηνα για αγορά μηχανής ... γουσταρω την SWM gran MILANO ...αλλά 6000 ....ούτε με σφαίρες!!
To μοτερ ειναι αντιγραφή απο Honda XR400R
To μοτερ ειναι αντιγραφή απο Honda XR400R
κινητηρας παλιός honda 600 xlr σε κινεζικη version.... κατα τα άλλα κουκλί.....