• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολύ καλά στημένο το Gran Milano, μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και απολαυστικά, με μια αλλαγή ελαστικών δε, θα βελτιωθεί άμεσα προς το πολύ καλύτερο.

Πολύ καλά στημένο το Gran Milano, μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και απολαυστικά, με μια αλλαγή ελαστικών δε, θα βελτιωθεί άμεσα προς το πολύ καλύτερο.

Οδηγώντας

Ο κινητήρας παίρνει εύκολα μπροστά και κρατά ένα σταθερό ρελαντί γεμίζοντας τον χώρο με ένα υπέροχο, προερχόμενα από τα τελικά, στακάτο ήχο, που θυμίζει μονοκύλινδρα του παρελθόντος. Μαλακός συμπλέκτης, πρώτη στο κιβώτιο και φύγαμε! To Gran  Milano είναι ελαφρύ και ο οδηγός εισπράττει επίσης μια αίσθηση στιβαρότητας, με την μηχανή να παρουσιάζεται «δεμένη» σε κάθε περίπτωση. 

Το πιρούνι κάνει  πάρα πολύ καλή δουλειά στις αποσβέσεις των κακοτεχνιών, διατηρώντας πειστικά την επαφή του τροχού με τον δρόμο και πληροφορώντας για τα πάντα με ακρίβεια, ενώ τα πίσω αμορτισέρ, εμφανίζονται πιο σκληρά και απότομα στην λειτουργία τους, χωρίς όμως να προβληματίζουν σε ότι αφορά στην άνεση. Φρενάροντας, αποκαλύπτεται και ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Gran Milano, ο μπροστινός δίσκος και η ακτινκή τετραπίστον της brembo, που συνεργάζονται ως σύνολο άψογα και προσφέρουν ισχύ, προοδευτικότητα και  αίσθηση. Το πίσω φρένο αρκετά καλό και αυτό αλλά προδίδεται από τα ελαστικά όπως και το μπροστινό άλλωστε και θα αναφερθούμε σε αυτό στη συνέχεια του κειμένου. 

Ο κινητήρας δείχνει το καλύτερο του πρόσωπο στην περιοχή μεταξύ 3.000-6.500 σ.α.λ. όπου η απόδοση του είναι γεμάτη και «φορτώνει» χιλιόμετρα εύκολα στο άνοιγμα του γκαζιού. Από το ρελαντί, μέχρι τις 3.000 σ.α.λ. είναι επίσης ζωηρός αλλά και λίγο τραχύς με ένα παλαιομοδίτικο μονοκύλινδρο τρόπο, ενώ πάνω από τις 6.500, «φλατάρει» σε απόδοση και οι κραδασμοί που παράγει γίνονται ενοχλητικοί. Για αερόψυκτος μονοκύλινδρος, αποδίδει συνολικά πολύ καλά και μάλιστα με έναν vintage τρόπο, που όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά είναι καλοδεχούμενος, δεδομένου του χαρακτήρα της μοτοσικλέτας. 

Το κιβώτιο ταχυτήτων απαιτεί πειστικές κινήσεις με το πέλμα και δυσκολεύει μερικές φορές στην εύρεση της νεκράς, ενώ έχει και μια ασάφεια στο κούμπωμα των πρώτων στην κλιμάκωση σχέσεων. Δεν είναι κάτι που κάνει την χρήση της μοτοσικλέτας προβληματική και ίσως με λίγη συνήθεια να ξεπεραστεί ή να.. αποδοθεί σε στοιχείο χαρακτήρα. Με όλα αυτά τα δεδομένα λοιπόν, τo Gran Milan μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα ή ακόμα και γρήγορα τηρουμένων των αναλογιών  και να διασκεδάσει τον οδηγό του εντός και εκτός πόλης. Η απόδοση ως σύνολο αλλά και ξεχωριστά από τους επί μέρους τομείς είναι αρκετά καλή και το μόνο σημείο που χρήζει προσοχής είναι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. Μια αλλαγή με κάτι πιο ποιοτικό,  είναι σίγουρο πως θα μεταμορφώσει την μοτοσικλέτα προς το καλύτερο και θα αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες των εξαιρετικών φρένων, αξίζει κατά την γνώμη μας 100% το έξοδο αυτό!

 
  • Costas

    Γιατί 6000€....ρε παιδιά το ταληρακι λίγα είναι ... πανέμορφο μηχανάκι εδώ στην ΜΕΛΒΟΥΡΝΗ το πουλούν σε αναλογία με το δολάριο 5500€......ή BMW G310 R....ή εταιρία στην αθηνα μου είπε ότι σύντομα έρχεται εκεί στα 5000€.......στις 6 απριλιου ΘΑΜΑΙ αθηνα για αγορά μηχανής ... γουσταρω την SWM gran MILANO ...αλλά 6000 €....ούτε με σφαίρες!!

     
  • mycolnago

    κινητηρας παλιός honda 600 xlr σε κινεζικη version.... κατα τα άλλα κουκλί.....

     

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ