Το Crypton-X είναι το δυνατότερο παπί, γεγονός που οφείλεται στον υγρόψυκτο κινητήρα των 135 κ.εκ. Επιπλέον, έχει τον πιο sport χαρακτήρα. Αν μιλάμε, λοιπόν, για ένα παπί, το οποίο τρέχει, “παίζει”, στρίβει και συμπεριφέρεται σαν sport, το Crypton είναι η καλύτερη πρόταση. Ωστόσο, αυτό σημαίνει και το υψηλότερο κόστος από όλα τα παπιά της αγοράς και υποχωρήσεις στον τομέα της πρακτικότητας. Παρόλα αυτά, είναι σχεδόν σίγουρο όλοι θα αφήσουν κατά μέρος τον πρακτικό τομέα και θα κάνουν πάρτι πάνω στη σέλα του! Μία βόλτα αρκεί.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
134,4 |
Διάμ. x Διαδρομή (χλστ). |
54x58 |
Συμπίεση (:1) |
10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
12,6/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρ.Ρεζερβ./ρεζέρβας (λίτρα) |
3,6 |
Κατανάλ.(λίτρα/100χλμ.) |
2,7 |
Βάρος (kg, πλήρες) |
107 |
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
122 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο περιμετρικό |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή (χιλ.) |
100 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
Διαδρομή |
60 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /192 |
Φρένα Π (χλστ.) |
Τ /Δ.Α. |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε: 60/100-17 |
|
Ελαστικό Π: 80/90-17 |
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.940 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.245 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
770 |
Γιατί αργούν να νομιμοποιήσουν την διήθηση;
Τι το θες το Mega On-Off αν δεν το πας παντού;
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ναι οκ ολα καλα αυτα που αναφερεις αγαπητο mototriti αλλα πειτε στη yamaha πως ηρθε η ωρα της αντικαταστασης του ! ! ! μην βλεποπυν μονο τις πωλησεις. . οσο για τα περι προδιαγραφων του excinter 150 εινα παραμυθια,αμα θελουν μπορουν!!!