LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδηγώντας: Απολαυστικό!

Αφού ξεπεράσεις τον καταιγισμό βλεμμάτων και σχολίων που δέχεσαι στο δρόμο αλλά και τις συνεχείς προκλήσεις για να ανοίξεις το γκάζι λίγο περισσότερο, εστιάζεις στη νέα μοτοσικλέτα της Yamaha και γρήγορα καταλαβαίνεις ότι ο σταρ πάνω στο MT-10 είναι αδιαμφισβήτητα ο κινητήρας της. Ακούγεται υπέροχα, σα να είναι V4, αν και λίγο πιο σιγά από όσο θα ήθελα, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος βρίσκεται και η συνολική του απόδοση. Μέχρι τις 4.000 σ.α.λ. παρουσιάζεται ελαφρώς πιο ράθυμος από τον 4κύλινδρο ανταγωνισμό αλλά από εκεί και πάνω κάνει αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να σε πείσει για τα χαρίσματά του. 

Η επιτάχυνση δεν τρομάζει όπως σε άλλα εν σειρά 4κύλινδρα, λόγω τρόπου απόδοσης, αλλά σου δίνει αμέσως να καταλάβεις  ότι μάλλον δεν έχει να ζηλέψει πολλά από αυτά. Οι ταχύτητες γεμίζουν η μία πίσω από την άλλη με ρυθμό αντάξιο μοτοσικλέτας που βασίζεται σε R, με τον τροχό να βρίσκεται στον αέρα στις δύο πρώτες σχέσεις του σκληρού αλλά θετικού κιβωτίου. Πολύ εύκολα βλέπεις και την τελική του MT-10, ακόμη και σε ελαφρά ανωφέρεια με την μοτοσικλέτα να παρουσιάζεται υποδειγματικά σταθερή σε αυτά τα χιλιόμετρα παρά το κοντύτερο μεταξόνιο της κατηγορίας και την ψηλά τοποθετημένη μπάρα του τιμονιού. 

Αυτή είναι μια διαδικασία που θέλεις να την κάνεις ξανά και ξανά, ακούγοντας το μοτέρ να γουργουρίζει αγριεμένα από κάτω σου και μόνο η υψηλή κατανάλωση και η κοινή λογική θα σε κάνουν να κλείσεις το γκάζι. Μιας και είμαστε στον αυτοκινητόδρομο να αναφέρουμε ότι η κάλυψη που προσφέρει η μικρή μασκούλα, αν και δεν συγκρίνεται με ένα μπικίνι φέρνιγκ, σε βοηθά να ταξιδεύεις με περίπου 160 χλμ./ώρα χωρίς να νιώθεις ότι θα σου κοπεί το σβέρκο. 

Στα αξεσουάρ υπάρχει βέβαια και κανονική ζελατίνα για όσους το επιθυμούν. Σε αυτές τις συνθήκες το στάνταρ cruise control θα ξεκουράσει τόσο τον δεξί σου καρπό αλλά και το πορτοφόλι σου, αφού με σταθερά 140 θα δεις την κατανάλωση να πέφτει κάτω από τα 7 λίτρα/100 χλμ. Βγαίνοντας από εθνική για τον επαρχιακό το MT-10 συνεχίζει να ευχαριστεί τον αναβάτη του. Το μοτέρ δείχνει αμέσως την ελαστικότητα αλλά και τη διαθέσιμη ροπή που έχει χαμηλά και μία 3η είναι αρκετή για τις περισσότερες των περιπτώσεων. Το πλαίσιο δεν συγκινείται φυσικά, από τις δυνάμεις που του ασκούνται και το πιρούνι της ΚΥΒ προσφέρει πολύ καλή αίσθηση αφήνοντας τον αναβάτη να εξερευνήσει ανενόχλητος τα όρια των ελαστικών και του δρόμου. 

Όλα γίνονται προοδευτικά αλλά πολύ γρήγορα εφόσον το επιθυμείτε και η φιλικότητα που χαρακτηρίζει όλα τα ΜΤ είναι παρούσα και εδώ. Αυτή η φιλικότητα παραμένει και εντός των τειχών με το άριστο ζύγισμα της μοτοσικλέτας να κάνει τη διαδικασία σπίτι-δουλειά και πίσω πέρα από γρήγορη και διασκεδαστική. Στο τελευταίο βοηθά βέβαια και το φοβερό μοτέρ που δεν σε αφήνει να αγιάσεις. Τι να κάνεις, δεν μπορείς να τα έχεις όλα!

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ