Αρκετά σκληρό το αφρώδες της ίσιας σέλας.

Το όργανο είναι μεν ψηφιακό, αλλά ταιριάζει με την αισθητική του μοντέλου. Απουσιάζει, ο δείκτης βενζίνης.

Aνεση – εργονομία

Η θέση οδήγησης του SCR 950 κινείται στα πρότυπα των ρετρό –scrambler μοτοσυκλέτων, τοποθετώντας το σώμα σε όρθια στάση με το φαρδύ τιμόνι να βρίσκεται αρκετά ψηλά και τα μαρσπιέ χαμηλά. Έτσι θα επιτρέψει να σταθείς ακόμα και όρθιος αν αποφασίσεις να πατήσεις χώμα, αφού αν καθίσεις στη σκληρή σέλα δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα σε τέτοιου είδους συνθήκες. Το σχήμα της (σέλας) ταιριάζει απόλυτα με τη σχεδίαση της μοτοσυκλέτας, το ύψος της δεν θα προβληματίσει στο να πατήσεις το πόδια σου στο έδαφος, αλλά τα μαλακά μόρια οδηγού και συνεπιβάτη θα παραπονεθούν  μετά από πολύωρη χρήση,  λόγω του σκληρού της αφρώδους.

Όταν λοιπόν ανέβεις για πρώτη φορά πάνω στο SCR, ίσως σε προβληματίσει και η θέση του φιλτροκουτιού που μέχρι να την συνηθίσεις ενοχλεί, καθώς βρίσκει πάνω στο δεξί γόνατο. Το όργανο είναι μεν ψηφιακό αλλά χάρη στο στρογγυλό του σχήμα και την minimal σχεδίαση,  δεν ξεφεύγει αισθητικά από το υπόλοιπο σύνολο. Παρέχει στον οδηγό εκτός από τις απαραίτητες ενδείξεις,  μερικό, ολικό χιλιομετρητή και ρολόι αλλά δυστυχώς απουσιάζει ο δείκτης βενζίνης.