Γυρνάς το κλειδί που βρίσκεται πλάι και μπροστά, πατάς το κουμπί της μίζας και αμέσως αισθάνεσαι τον ελαφρύ κραδασμό που είναι παρόν, απλά για να σου υπενθυμίζει ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με κινητήρα V, χωρίς να ενοχλεί σε καμία περίπτωση. Τα 252 κιλά της θα σε δυσκολέψουν μόνο όταν είσαι σταματημένος , αφού όταν κινείσαι το χαμηλό κέντρο βάρους πραγματικά σε κάνει να τα ξεχνάς. Τα 54 άλογα που αποδίδει ο δικύλινδρος κινητήρας φυσικά δεν βάζουν φωτιά στο δρόμο, είναι όμως διαθέσιμα από τις πολύ χαμηλές στροφές, κινώντας με αξιοπρέπεια τη μοτοσυκλέτα σε κάθε είδους διαδρομή εντός και εκτός δρόμου. Η θέση οδήγησης, οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων και ο συνδυασμός τροχών- ελαστικών, θα επιτρέψουν τις χωμάτινες εξερευνήσεις ώστε να ευχαριστηθείς παντού το SCR, αρκεί να μην ξεχνάς ότι πρόκειται για μια scrambler και όχι για μια Enduro μοτοσυκλέτα.
Η απόδοση των φρένων και του ABS κρίνεται ικανοποιητική ειδικά στο χώμα, αλλά στην άσφαλτο το μπροστινό δεν θα ενθουσιάσει ούτε από την δύναμη , ούτε από την αίσθηση που δίνει στον αναβάτη. Στην πόλη θα κινηθείς με άνεση στους χαλαρούς ρυθμούς που αρέσκεται να δουλεύει ο κινητήρας, αφού η λειτουργία του δεν σε προδιαθέτει να ανεβάσεις στροφές και να κινηθείς γρήγορα. Επίσης, σύντομα θα συνειδητοποιήσεις ότι η μοτοσυκλέτα δεν κατασκευάστηκε για στριψίματα με μεγάλες κλίσεις και υψηλές ταχύτητες και αν το ξεχάσεις, ο ήχος των μαρσπιέ που βρίσκουν στην άσφαλτο θα αναλαμβάνει πάντα να στο υπενθυμίζει. Όσοι λοιπόν ψάχνουν την ευχαρίστηση σε αυτούς του τομείς, μάλλον δεν είναι στο target group αυτής της κατηγορίας και του SCR που χαρίζει απόλαυση με τον δικό τρόπο. Η απλότητα που προσφέρει, η ευκολία χειρισμού για μοτοσυκλέτα 942 κυβικών και ο ροπάτος κινητήρας είναι τα δυνατά του όπλα και θα εκτιμηθούν δεόντως από όσους αναβάτες θέλουν μια μοτοσυκλέτα με ξεχωριστή εμφάνιση και δυνατότητες για καθημερινή μετακίνηση με στυλ άλλης εποχής.