Χάρη στο νέο πλατύτερο υποπλαίσιο, η σέλα έχει πάρει πραγματικά βασιλικές διαστάσεις, θα βολέψει δύο μεγαλόσωμα άτομα, όμως με τέτοιο πλάτος την περιμέναμε πιο άνετη. Δυστυχώς έιναι σχετικά σκληρή καθώς δεν διαθέτει πολύ αφρώδες.
Το χαμηλό ύψος των 758 χλστ., σημαίνει πως ακόμα και οι κάτω του 1.70 θα πατήσουν εύκολα στο έδαφος όλο το πέλμα του ποδιού. Εξέλιξη αποτελεί το γεγονός πως το άνοιγμα της για πρόσβαση στο ρεζερβουάρ και στον αποθηκευτικό χώρο γίνεται από τον κεντρικό διακόπτη. Ναι, όπως στα scooter!
Και μιας και αναφερθήκαμε στο άνοιγμα της σέλας, ας δούμε τι κρύβεται από κάτω, καθώς εδώ βρίσκονται δύο από τα δυνατότερα χαρτιά του HelmIn.
Πρώτο υπέρ-ατού, ο τεράστιος για παπί αποθηκευτικός χώρος των 19,5 λίτρων, που θα σας επιτρέψει να βολέψετε μέσα ένα... Full-Face κράνος! Τι είπες τώρα. Εδώ ακόμα και σήμερα αρκετά scooter των 125-150 κ.εκ. κατηγορίας ΔΕΝ παίρνουν Full-Face! Σημειώστε πως εμείς βάλαμε με άνεση κράνος μεγέθους Μ (με αεραγωγούς μάλιστα), και κατόπιν και ένα διαφορετικό, μεγέθους L.
Δεύτερο υπέρ-ατού κάτω από τη σέλα, το μεγάλο για παπί ρεζερβουάρ των 5,6 λίτρων, γεγονός που χαρίζει στο Supra-X αυτονομία μοτοσικλέτας.
Εντυπωσιακή λεπτομέρεια αποτελεί το σύστημα ασφαλείας του κεντρικού διακόπτη, στο στιλ που έχουμε συνηθίσει από τα scooter - και μόνο - όπου όταν ο αναβάτης αφαιρεί το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη, κλειδώνοντας το παπί, ένα έλασμα κλείνει αυτόματα την οπή του διακόπτη. Για να ανοίξει ο διακόπτης το έλασμα, βάζει το πίσω μέρος του κλειδιού στην εσοχή δίπλα στο διακόπτη, και περιστρέφει.
Περνώντας στα όργανα, παράπονο από την αισθητική κανένα, από τις ενδείξεις όμως ναι. Βλέπετε αυτά είναι λιτά, ακόμα πιο πολύ και από του Innova, και ειδικά ύστερα από την υιοθέτηση τόσων ευκολιών από τον κόσμο των scooter θα περιμέναμε κάτι ανάλογο και στην πληροφόρηση του αναβάτη. Θα θέλαμε τουλάχιστον ένα ρολόι, κι ένα μερικό χιλιομετρητή, αλλά η Honda δεν μας έκανε τη χάρη. Όπως έχει, το Supra-X 125 HelmIn διαθέτει όργανα αναλογικών και μόνο ενδείξεων, με κοντέρ, δείκτη καυσίμου, ολικό χιλιομετρητή και ένδειξη σχέσης κιβωτίου, ενώ φυσικά διαθέτει και τις απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες για φλας, μεγάλη σκάλα φώτων, νεκρά και βλάβη ψεκασμού.