Καιρό είχαμε να οδηγήσουμε ένα νέο παπί, και με το Supra-X κάναμε την καλύτερη δυνατή επάνοδο μας στην κατηγορία. Σέλα πολύ χαμηλή, και πολύ φαρδιά. Ανεση με το καλημέρα. Πριν βάλω το κλειδί στο διακόπτη το χαζεύω. Είναι τεράστιο βλέπετε. Σαν του Crosstourer. Χαχα, ωραία κίνηση από τη Honda. Δεν θα αισθανθείτε ποτέ πια ντροπή για το... μέγεθος του κλειδιού σας.
Το βάζω στον διακόπτη, γυρίζεις, πιέζεις τη μίζα και το Supra-X ξυπνάει άμεσα. Ήχος διακριτικός, χαμηλής στάθμης, και άψογο ρελαντί. Φύγαμε. Το κιβώτιο, υποδειγματικό, κλασικό Honda. Μαλακό και ακριβές, με 4 ταχύτητες, και σύστημα μύλου, για να γυρίζετε από 4η σε 1η στο φανάρι δίχως πολλά κλακ-κλακ. Αμέσως καταλαβαίνεις τη μακριά κλιμάκωση, ίσως ελαφρώς μακρύτερη ακόμα και από του Innova. Φανταστείτε πως η τρίτη βγάζει 110 χλμ./ώρα!Οι επιταχύνσεις είναι ικανοποιητικές, δίχως να βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.
Υπέροχη είναι η λειτουργία του κινητήρα, που δουλεύει με ένα άφθαστο γουργούρισμα, δίχως ενοχλητικούς θορύβους, δίχως κραδασμούς, καλμάροντας τον αναβάτη στην καθημερινή συμβίωση του με το Supra-X, και δίνοντας την εντύπωση πως δεν ζορίζεται ποτέ, ακόμα κι όταν ο αναβάτης κρατάει ψηλά, στο όριο τις στροφές.
Τα 100 χλμ/ώρα θα τα δείτε παντού, ενώ με λίγη υπομονή θα δείτε και 120 στο κοντέρ στην ευθεία, και ακόμα και 135 στην κατηφόρα. Σημειώστε πάντως πως το παπί της δοκιμής μας ήταν εντελώς άστρωτο, καθώς το παραλάβαμε με... 20 χιλιόμετρα στο κοντέρ του.
Και τι όμορφο κοντέρ, ε; Τόσο σε design όσο και σε χρώμα. Αν είχε και πιο πολλές ενδείξεις... Οι καθρέπτες έχουν μικρό στέλεχος και προσφέρουν μέτριο οπτικό πεδίο, όμως δεν θολώνουν, η κόρνα είναι... παραδοσιακά αστεία σε ήχο, ενώ η ποδιά προσφέρει τη βασική μόνο προστασία στα στοιχεία της φύσης -όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλα τα σύγχρονα παπιά.
Οι αναρτήσεις είναι μαλακές, και δεν ρυθμίζονται. Προσφέρουν άνεση στους επιβαίνοντες, ακόμα κι όταν περνάτε πάνω από σαμάρια και λακκούβες, και θα τα βρουν σκούρα μόνο στα δύσκολα. Με τη συνδρομή των ελαστικών της Michelin, το Supra-X δείχνει τα δόντια του τόσο όσον αφορά στο κράτημα, όσο και στο φρενάρισμα, ανεβάζοντας την εμπιστοσύνη του αναβάτη ψηλά, και αφήνοντας τον να πιέσει παντού, να πάρει κλίσεις και να φρενάρει δυνατά με πολύ μεγάλα περιθώρια ασφάλειας! Το Supra-X θα κάνει ακόμα και... drift, και σούζες, δίχως να διαμαρτυρηθεί, προσφέροντας χαρά στους απανταχού θερμόαιμους... “παπόβιους”.
Στην καθημερινή κίνηση στο μποτιλιάρισμα, το πολύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού μαζί με το άριστο ζύγισμα σημαίνει πως μπορείς να μην πατάς πόδι πουθενά, κάνοντας αστραπιαία σλάλομ ανάμεσα από αυτοκίνητα και άλλα... εμπόδια, φτάνοντας τάχιστα στον προορισμό σου. Εκεί, θα αποθηκεύσεις το κράνος κάτω από τη σέλα, θα κλειδώσεις τον διακόπτη και με το κλειδί, και με το έλασμα, και θα πας ήσυχος στη δουλειά σου. Κι όταν φτάσει η μέρα για τα ψώνια... θα βάλεις πολύ πράμα κάτω από τη σέλα, πριν αρχίσεις να σκέφτεσαι τιμόνι και top-case.
Τέλος, το Supra-X θα τα καταφέρει ακόμα και στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, αν και εκεί πρέπει να υπολογίσετε τη χαμηλή σχετικά τελική ταχύτητα του, οδηγώντας όσο γίνεται αμυντικά.