Η Honda αποκαλεί “συμπαγές” το νέο πλαίσιο, ενώ αναφέρει πως η γεωμετρία του σχεδιάστηκε με γνώμονα την ευελιξία, αλλά και τη σταθερότητα - και μετά από τη δοκιμή μας θα συμφωνήσουμε και στους 2 ισχυρισμούς των Ιαπώνων.
Σχετικά κοντό μεταξόνιο στα 1.240 χλστ., για σβέλτες αλλαγές κατεύθυνσης στα μποτιλιαρισμένα αστικά κέντρα, και μικρή γωνία στροφής τιμονιού στις 45°, για να ελίσσεστε παντού πανεύκολα.
Στα φρένα το Supra-X διαθέτει δισκόφρενα σε αμφότερους τους τροχούς, με διάμετρο δίσκων 220 χλστ. μπροστά και 190 χλστ. πίσω. Σημειώστε πως οι δαγκάνες διαθέτουν δαγκάνες μονού εμβόλου, τόσο εμπρός όσο και πίσω -το Innova διέθετε διπίστονη δαγκάνα μπροστά, αλλά ταμπούρο πίσω.
Συμβατικές, απλές, οικονομικές και δοκιμασμένες οι λύσεις στις αναρτήσεις, με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, που δεν ρυθμίζονται ούτε ως προς την προφόρτιση.
Να δώσουμε έμφαση στον εφοδιασμό του Supra-X 125 HelmIn από την ελληνική αντιπροσωπεία με ποιοτικά, ευρωπαϊκά ελαστικά, τα άριστα Michelin City Pro. Πραγματικά καλή κίνηση, που γλιτώνει από τον αναβάτη το... παραδοσιακό έξοδο της αντικατάστασης των ελαστικών πρώτης τοποθέτησης.