Στο επίκεντρο του νέου Τ2 βρίσκεται ο ολοκαίνουργιος τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 348 κ.εκ., με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση υγρού κάρτερ, ο οποίος αποδίδει 39,5 ίππους στις 9.500σαλ. και 3,3 kg-m ροπής στις 7.500σαλ. αντίστοιχα. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού όπως και η ECU προέρχεται από την Bosch, προσφέροντας δύο χαρτογραφήσεις (Eco-Sport), ενώ η νέα μέθοδος χύτευσης του κυλίνδρου έχει ως αποτέλεσμα τα λεπτότερα τοιχώματα και την αύξηση των διόδων ψυκτικού για καλύτερη απαγωγή της θερμότητας. Στο συγκεκριμένο τομέα συμβάλλει και η προσθήκη του ψυγείου λαδιού μαζί με την αύξηση της επιφάνειας του κεντρικού ψυγείου και το μεγαλύτερης διαμέτρου βεντιλατέρ. Μεγαλύτερο είναι επίσης και το φιλτροκούτι, κατά 30% σε σύγκριση με του 310, ενώ η νέα σύνδεσή του, προσφέρει βελτιωμένη ροπή στις χαμηλές στροφές. Το 350 Τ2 διαθέτει επίσης μονόδρομο και υποβοηθούμενο συμπλέκτη για πιο προβλέψιμη συμπεριφορά σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, και πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη. Αύξησε την ισχύ του Daytona 350 T2 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.