Η Yamaha αποκάλυψε και επίσημα, το MT-09 του 2021, τηρώντας το ραντεβού της που είχε ανακοινώσει από την προηγούμενη εβδομάδα. Αν και φωτογραφίες του μοντέλου διέρρευσαν νωρίτερα το πρωί της Τρίτης, η αποκάλυψη έγινε και επίσημα σε λίγες ώρες, με εκτεταμένες αλλαγές για το μοντέλο.
Ας ξεκινήσουμε από την εμφάνιση: Τo MT-09 του 2021 διαφοροποιείται δραστικά από τον προκάτοχο του αλλά και την οικογένεια MT στο σύνολο, με νέα σχεδίαση. Φανερά διαφορετικό είναι το μούτρο με τον κεντρικό LED προβολέα, ενώ και το πίσω μέρος έχει αλλάξει. Η νέα εμφάνιση δίνει ακόμα πιο έντονη την εντύπωση της συγκέντρωσης μαζών στο κέντρο της μοτοσυκλέτας, ενώ το τελικό της εξάτμισης έχει «εξαφανιστεί» καθώς ενσωματώνεται στον σιγαστήρα, κάτω από τον κινητήρα.
Ο κινητήρας άλλαξε ριζικά στα εσωτερικά του εξαρτήματα με νέα πιστόνια, μπιέλες, εκκεντροφόρους και κάρτερ, με τον κινητήρα να χάνει 1,7 κιλά σε σχέση με τον προηγούμενο. Ωστόσο, ο κινητήρας κέρδισε τόσο σε κυβισμό -889 κυβικά από τα 847- όσο και σε ισχύ και ροπή. Οι ίπποι γίνονται πλέον 118 και η ροπή ανεβαίνει στα 9.5 kgm, με την κορύφωση της ροπής να έρχεται στις 7.000 σ.α.λ., 1.500 στροφές νωρίτερα. Ο κινητήρας φέρει ανανεωμένο σύστημα ψεκασμού με νέα θέση στα μπεκ για την επίτευξη καλύτερης ανάμιξης αέρα-καυσίμου και βελτίωση της καύσης. Η νέα εξάτμιση έχει μελετηθεί με στοχευμένη παραγωγή ήχου, ώστε να «αυξάνεται η αίσθηση επιτάχυνσης», σύμφωνα με την Yamaha. Παράλληλα, η 1η και 2η σχέση του κιβωτίου έχουν μακρύτερη κλιμάκωση, ενώ νέα είναι ο συμπλέκτης και το Quickshifter, που λειτουργεί σε 2 κατευθύνσεις.
Οι μεγάλες αλλαγές συνεχίζονται και στο στήσιμο: Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο είναι ολοκαίνουργια με το πλαίσιο να είναι πλέον τύπου δύο δοκών με 50% μεγαλύτερη ακαμψία στο εγκάρσιο επίπεδο για καλύτερη αίσθηση στο μπροστινό. Νέο είναι και το ψαλίδι για καλύτερη σταθερότητα στις στροφές, σύμφωνα με την Yamaha, ενώ νέοι είναι και οι τροχοί των 10 ακτινών με το μεταξόνιο να είναι ελαφρώς μικρότερο. Το πιρούνι είναι νέο από την KYB και είναι ρυθμιζόμενο πλήρως, όπως επίσης και το αμορτισέρ. Συνολικά η μοτοσυκλέτα είναι κατά 4 κιλά ελαφρύτερη με το βάρος (πλήρης υγρών) να ανέρχεται στα 189 κιλά.
¶λλες αλλαγές του μοντέλου περιλαμβάνουν έναν νέο αισθητήρα IMU 6 αξόνων, που συνεργάζεται με το Traction Control, το Slide Control και το σύστημα ελέγχου ανύψωσης τροχού. Όλα τα ηλεκτρονικά ρυθμίζονται σε 3 επίπεδα επεμβατικότητας. Νέα είναι και η TFT οθόνη του μοντέλου, που αντικαθιστά πλήρως τα LCD όργανα του προηγούμενου και έχει μέγεθος 3,5 ιντσών.
Περιμένουμε περισσότερα, για την έλευση της μοτοσυκλέτας στην χώρα μας και την τιμή της.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς