H Ducati ανακοίνωσε τις αλλαγές στην σειρά Panigale V4 για το 2021. Ξεκινώντας από το «μεγάλο» μοντέλο, η Panigale V4 αποκτά μια νέα έκδοση ονόματι SP και εναρμονίζεται με το Euro 5. Ας δούμε αναλυτικά.
Τα μοντέλα V4 και V4 S περνούν τις προδιαγραφές Euro 5 χάρη στην χρήση νέων καταλυτών στο εσωτερικό του σιγαστήρα, με νέα επίστρωση ευγενών μετάλλων, ενώ το μήκος των αυλών εξαγωγής στους πίσω κυλίνδρους έχει μειωθεί κατά 100 χιλιοστά και έχει μειωθεί σε διάμετρο, στα 38 χιλιοστά από τα 42. Ακόμα, πλέον χρησιμοποιούνται 4 αισθητήρες λάμδα (ένας για κάθε κύλινδρο) και χρησιμοποιείται σύστημα μεταβλητής εισαγωγής αέρα. Η απόδοση ισχύος του κινητήρα παραμένει στους 214 ίππους και τα 12,6 kgm ροπής, στις 13.000 και 9.500 στροφές αντίστοιχα.
Η χαρτογράφηση του traction control είναι νέα, με στόχο την βελτίωση της συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας στο αρχικό άνοιγμα του γκαζιού και μετέπειτα, αλλά και την εξαγωγή του βέλτιστου χρόνου γύρου στην πίστα, λαμβάνοντας υπόψιν ακόμα και την γωνιακή επιτάχυνση του στροφαλοφόρου άξονα. Το σύστημα έχει 7 επίπεδα παρεμβατικότητας.
Νέες είναι οι Riding Modes της μοτοσυκλέτας, με δύο χάρτες αγωνιστικής οδήγησης (Race A και Race B) και δύο «πολιτικές» ρυθμίσεις Sport και Street. Όπως ίσως φανταστήκατε, η ρύθμιση Race A είναι σχεδιασμένη ώστε να κάνει χρήση την μέγιστη απόδοση της V4 σε όλες τις συνθήκες, ενώ η Race B επεμβαίνει μειώνοντας την μέγιστη διαθέσιμη ροπή στις 3 πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, για τις ανάλογες οδηγικές συνθήκες. Στην έκδοση S, η εναλλαγή μεταξύ των χαρτογραφήσεων επεμβαίνει και στις ρυθμίσεις της ημιενεργητικής ανάρτησης.
Έκδοση Panigale V4 SP
Η Panigale V4 SP 2021 θα αποτελέσει μια ειδική έκδοση της Panigale V4, που επαναφέρει τα αρχικά SP στην ονοματολογία της Ducati –χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά, στην 851. Το μοντέλο είναι βαμμένο σε έναν χρωματικό συνδυασμό αποκλειστικό για αυτό, που έλκει την έμπνευση του από τα χρώματα Winter Test της αγωνιστικής ομάδας των SBK. Η άνω τιμονόπλακα είναι κατασκευασμένη από billet αλουμίνιο και θα είναι αριθμημένη. Ακόμα, η έκδοση θα εξοπλίζεται με: Ζάντες από ανθρακονήματα 5 ακτινών, τις δαγκάνες Brembo Stylema R μπροστά και τρόμπα φρένου MCS με ρυθμιστή μανέτας εξ αποστάσεως.
Επιπλέον, η V4 SP φέρει ξηρό συμπλέκτη, μια άμεση σύνδεση με το ιστορικό παρελθόν της εταιρείας, ενώ η τελική μετάδοση φέρει αλυσίδα 520, μικρότερη σε διαστάσεις και ελαφρύτερη από αυτή των μοντέλων «σειράς».
Τα μαρσπιέ στην Panigale V4 SP είναι ρυθμιζόμενα, ενώ το μοντέλο θα φέρει ακόμα εμπρός φτερό από ανθρακόνημα. Ακόμα, το SP θα εξοπλίζεται με μια σειρά αξεσουάρ για αποκλειστική χρήση στην πίστα, όπως: Ανοικτό κάλυμμα συμπλέκτη από ανθρακονήματα, κιτ αφαίρεσης βάσης πινακίδας και καθρεπτών και το σύστημα τηλεμετρίας Ducati Data Analyzer + (DDA+) που προσφέρει στον αναβάτη μια αναλυτική ματιά των επιδόσεων του σε συνθήκες πίστας.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς