Η παρουσίαση των νέων Yamaha NMAX 125 και 155 για το 2021 είναι γεγονός. Ας δούμε τι αλλάζει στο μοντέλο για το νέο έτος –και από ότι φαίνεται, οι αλλαγές είναι αρκετές.
Αρχικά, το στυλ του μοντέλου γίνεται λιγότερο «αιχμηρό», με πιο ήπιες σχεδιαστικές γραμμές στην γνώριμη σπορ μορφή του. Εντελώς διαφορετικό είναι το εμπρός μέρος, με νέο φωτιστικό σώμα LED με φώτα ημέρας DRL, νέα θέση για τα φλας και αναβαθμισμένη σχεδίαση αεροδυναμικής επίδρασης. Σύμφωνα με την Yamaha, το νέο σχήμα αυξάνει την προστασία από τον άνεμο και την βροχή και μειώνει τον θόρυβο του αέρα κατά την οδήγηση.
O κινητήρας των 125 κυβικών ακολουθεί την τεχνολογία Blue Core της Yamaha και είναι εξοπλισμένος με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA: Ο εκκεντροφόρος έχει δύο προφίλ έκκεντρων για τις βαλβίδες, ένα για τις χαμηλές-μεσαίες και ένα για τις υψηλές, που εναλλάσσονται ηλεκτρονικά. Ο κινητήρας αποδίδει 12,2 ίππους στις 8.000 στροφές, ενώ εξοπλίζεται με Traction Control και σύστημα Start-Stop με δυνατότητα απενεργοποίησης. Στην έκδοση των 155 κυβικών, το Blue Core μοτέρ έχει απόδοση 15 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και προσφέρει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα και επιτάχυνση.
Το Yamaha NMAX 2021 γίνεται το πρώτο scooter της εταιρείας που εξοπλίζεται με το σύστημα συνδεσιμότητας SCCU, που κάνει χρήση του κινητού του αναβάτη και της σύνδεσης μέσω Bluetooth. Μέσω αυτού του συστήματος, ο αναβάτης μπορεί να προβάλλει και να καταγράψει δεδομένα από την οδήγηση του, να εντοπίσει το scooter σε σημεία στάθμευσης και να μοιραστεί τα δεδομένα με άλλους χρήστες της πλατφόρμας Yamaha MyRide. Τα όργανα του μοντέλου έχουν την μορφή LCD οθόνης, η οποία φέρει ειδικές ενδείξεις για την εμφάνιση ειδοποιήσεων από το smartphone, όπως ένδειξη μπαταρίας, εισερχόμενες κλήσεις, e-mail και μηνύματα. Επιπλέον, το μοντέλο εξοπλίζεται με σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
Κάτω από την σέλα, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει ένα κράνος και άλλα μικροαντικείμενα. Το NMAX προσφέρει επίσης παροχή ρεύματος 12 Volt και θήκη για μικροαντικείμενα μπροστά από τον αναβάτη.
Ελαφρές τροποποιήσεις υπέστη και το πλαίσιο του μοντέλου, που υπόσχεται καλύτερο ζύγισμα και επικέντρωση των μαζών στο ιδανικό σημείο. Το νέο κεντρικό τούνελ φιλοξενεί ένα νέο ρεζερβουάρ 7,1 λίτρων, που σύμφωνα με την Yamaha, μπορεί να προσφέρει στο μοντέλο αυτονομία της τάξης των 300 χιλιομέτρων. Ανανεωμένα είναι επίσης, τα εργονομικά χαρακτηριστικά του μοντέλου για τον αναβάτη. Τέλος, το μοντέλο εξοπλίζεται με δισκόφρενα 230 χιλιοστών εμπρός και πίσω, με ABS δύο καναλιών.
To νέο Yamaha NMAX 125 αναμένεται στην χώρα μας τον Φεβρουάριο του 2021, ενώ για το μοντέλο των 155 κυβικών θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Αύγουστο.
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς