Στα πλαίσια εκτεταμένων παρουσιάσεων που έκανε σήμερα η εταιρεία, το νέο Honda PCX 125 του 2021 είναι εδώ. Είναι φανερό ότι μιλάμε για μια σημαντική ανανέωση για το scooter, τόσο εμφανισιακά όσο και στο εξοπλισμό και τον κινητήρα.
Όπως γίνεται σαφές από τις εικόνες, το PCX 125 2021 έχει και πάλι αλλαγές στο στυλ του. Το εμπρός μέρος είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό του τρέχοντος μοντέλου, με το ολοκαίνουργιο φωτιστικό σώμα να θυμίζει περισσότερο την γενιά 2017 παρά τα «φρύδια» της γενιάς που κυκλοφορεί τώρα. Αλλαγές στην σχεδίαση φαίνονται και στην περιοχή της ποδιάς-πατώματος, αλλά και στην ουρά ολοκληρώνοντας ένα πλήρες restyling, καθώς αλλάζει τόσο το φωτιστικό όσο και οι χειρολαβές του συνεπιβάτη. Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED.
Νέα και ελαφρώς μεγαλύτερη είναι η εμπρός ζελατίνα, ενώ ο χώρος για τα πόδια του αναβάτη έχει αυξηθεί και η σέλα είναι νέας σχεδίασης, με ύψος 764 χιλιοστών. Κάτω από την σέλα, ο χώρος έχει αυξηθεί κατά 2,4 λίτρα (σύνολο 30,4) και μπορεί να χωρέσει ένα κράνος full-face, όπως χαρακτηριστικά δηλώνεται. Το ντουλαπάκι της ποδιάς έχει πλέον θύρα USB-C για την παροχή ρεύματος, ενώ πλέον και το PCX φέρει το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί Smart Key, που ανοίγει και το προαιρετικό top-box των 35 λίτρων χωρίς την χρήση κλασικού κλειδιού. Ανασχεδιασμένο είναι και το καπάκι του ρεζερβουάρ, για πιο εργονομική αποθήκευση-τοποθέτηση του κατά τους ανεφοδιασμούς.
Νέος είναι ο πίνακας οργάνων με μεγαλύτερες διαστάσεις και διαφορετική απεικόνιση των ενδείξεων οριζόντιας φιλοσοφίας. Ο κινητήρας αποδίδει 12,5 ίππους και 1,2 kgm ροπής και έχει ακόμα πιο μειωμένες τριβές στο εσωτερικό του. Χαρακτηρίζεται πλέον από μικρότερη διαδρομή εμβόλου ενώ πλέον εξοπλίζεται με τετραβάλβιδη κεφαλή. Σύμφωνα με την Honda, το μοντέλο έχει αυτονομία 385 περίπου χιλιομέτρων με μια κατανάλωση που δηλώνεται στα 2,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Για το 2021, ο κινητήρας εποπτεύεται και από σύστημα traction control, ενώ φυσικά συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro 5. Το σύστημα start-stop παραμένει ως έχει.
Ανανέωση δηλώνεται επίσης και για το πλαίσιο, το οποίο φέρει αυξημένη ακαμψία.Ο πίσω τροχός αλλάζει διάσταση και γίνεται διαμέτρου 13 ιντσών, ενώ ο εμπρός παραμένει στις 14 ίντσες. Παράλληλα, το «ψαλίδι» είναι νέο και η διαδρομή της πίσω ανάρτησης γίνεται μεγαλύτερη κατά 10 χιλιοστά, ενώ τα αμορτισέρ φέρουν ελατήρια μεγαλύτερης διαμέτρου. Στα φρένα, το ABS ενός καναλιού του μοντέλου να παραμένει. Πλατύτερα θα είναι επίσης τα ελαστικά: Η διάσταση του εμπρόσθιου γίνεται 110/70-14 (από 100/80-14) και το οπίσθιο φτάνει τα 130/70-13 (από 120/70-14).
Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Ωραία παιδιά τα digital κολπάκια αλλά αν δεν δοκιμαστεί η μηχανή από κοντά δουλειά ΔΕΝ γίνεται.
Δυστυχως στις μερες κατασκευαζονται πολλα συγχρονα ' σκουπιδια' μιας χρησης..... Εχουν αντοχη 4-5 χρονια και μετα ξανα- αγοραζεις. Η ποιοτητα εχει πεσει παρα πολυ διοτι εχουν πολλα ηλεκτρικα-αισθητηρες με αποτελεσμα να χαλανε ευκολα.
Ύστερα από 20 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στον θρόνο τον scooter ήρθε το τέλος τους Yamaha t-max
Όλα καλά με την παρουσίαση δεν έχετε βάλει όμως το tracer 7 όπως κάνατε με το 9 που βάλατε την άλλη και τη gt έκδοση στο 7 βάλατε μόνο την gt
Απάντηση: Αγαπητέ Γιώργο, υπάρχει μόνο το Yamaha Tracer 7 GT διότι αυτό παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2021 (Το ανανεωμένο Yamaha Tracer 700 έχει παρουσιασθεί από πέρσι)
Πολύ καλή η παρουσίαση των μοντέλων θα ήθελα περισσότερες φωτογραφίες
τα custom έχουν εξαφανιστεί δυστυχώς