LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η ζελατίνα ρυθμίζεται με το χέρι και δε θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο

Όλα χωρούν εδώ. Το μόνο «κακό» είναι πως με την ανάρτηση στο αυτόματο και το traction στο μηδέν, οι ενδείξεις τους αναβοσβήνουν τραβώντας το βλέμμα

'Ανεση-Εργονομία

Η θέση οδήγησης είναι κλασικά όρθια, με το σώμα σε φυσικές γωνίες και όλα τα χειριστήρια σε εργονομικά αναμενόμενη θέση. Λίγο φαρδιά στο μπροστινό της μέρος η σέλα, θα δυσκολέψει κάπως τους πιο κοντούς αναβάτες στην πρόσβαση ως το έδαφος, όχι πάντως σε ύψος απαγορευτικό για κάποιους. Δεδομένου πως η μοτοσικλέτα είναι εν γένει ψηλή, ώστε να προσφέρει τις διαδρομές ανάρτησης και την απόσταση από το έδαφος που απαιτεί η Rally περίσταση, σε συνδυασμό με τα κάμποσα κιλά της μπορεί να δυσκολέψει κάποιον που δε φτάνει να πατήσει καλά στο έδαφος.

Αεροδυναμικώς η Aprilia έχει προσφέρει ό,τι χρειάζεται. Η ρυθμιζόμενη ζελατίνα πολύ δύσκολα θα γεννήσει παράπονα, προσφέροντας εξαιρετική κάλυψη και ρυθμίζεται χωρίς εργαλεία, απλά και γρήγορα.

Ένα μόνο αρνητικό σημείο που μπορούμε να προσάψουμε στην άνεση αφορά στη θερμότητα που παράγει ο κινητήρας. Στην καλοκαιρινή κίνηση η κάψα φτάνει αναπόφευκτα στα πόδια του αναβάτη και δεν είναι ό,τι πιο ευχάριστο. Εν κινήσει το θέμα δε γίνεται αντιληπτό και φυσικά ούτε καν υφίσταται όταν η μοτοσικλέτα κάνει αυτό για το οποίο κατασκευάστηκε,  το ταξίδι.

 

APRILIA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ