Το πλαίσιο του Trevis είναι αυτό που χρειάζεσαι στην πόλη, δίχως να μπορεί ο αναβάτης να το ψέξει για ελαστικότητες ή αδυναμίες. Οι αναρτήσεις από την άλλη είναι πάρα πολύ σφιχτές. Με αυτό τον τρόπο προσφέρουν πραγματικά καλό κράτημα (ακρίβεια στις στροφές και στις αλλαγές κλίσεων δίχως ταλαντώσεις), ακόμα και με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τουscooter, όμως ειδικά το πιρούνι θέλει προσοχή σε λακκούβες και σαμάρια, για να αποφύγετε το κοπάνημα. Το πίσω αμορτισέρ είναι πιο μαλακό, ενώ ρυθμίζεται και ως προς την προφόρτιση σε πέντε θέσεις. Όσον αφορά στα ελαστικά της CST, δείχνουν τις ίδιες αδυναμίες με τα περισσότερα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, στη συμπεριφορά στο ελληνικό οδόστρωμα, όμως ακόμα κι έτσι, έχουμε δει πολύ χειρότερα παραδείγματα. Στο στεγνό είναι αρκετά καλά, απλώς δεν τα εμπιστεύεσαι στο βρεγμένο. Αν μάλιστα τα αλλάξεις με ένα σετ ποιοτικών ελαστικών, πλαίσιο και αναρτήσεις θα βρουν το σύμμαχο που χρειάζονται για να κάνετε πολλές εκπλήξεις στους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου! Στον τομέα της πέδησης το Trevisεντυπωσιάζει ευχάριστα, καθώς κανείς δεν περίμενε να διαθέτει 2 δισκόφρενα σε αυτή την τιμή. Μάλιστα τα δισκόφρενα διαθέτουν και μεταλλικά σωληνάκια, ενώ η δύναμη τους είναι ικανοποιητική, και η αίσθηση καλή. Δεν μπορείς να τα πεις κορυφαία, όμως εκπληρώνουν πολύ καλά, συνολικά το ρόλο τους.
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr