LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η σέλα του αναβάτη είναι πολύ μεγαλύτερη από ό,τι δείχνει, και για αυτό το λόγο θα κάτσουν με άνεση πάνω της και μεγαλόσωμοι αναβάτες.

Μικρή και θαυματουργή η LCD οθόνη που προσφέρει “άπειρες” ενδείξεις στα μάτια του αναβάτη.

Τα φλας ενσωματώνονται στους καθρέπτες που είναι καλαίσθητοι αλλά όχι ιδιαίτερα λειτουργικοί, καθώς το μόνο που δείχνουν καθαρά, είναι οι πήχεις σας.

'Ανεση/Εργονομία: Ευρωπαϊκών προδιαγραφών

Το RC 200 μπορεί να συναρμολογείται στην Ινδία αλλά σχεδιάστηκε στην Ευρώπη και αυτό το καταλαβαίνεις με το που κάτσεις στη σέλα του. Στο μάτι μοιάζει μικρή αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη αφού μέρος της αποτελεί  και το εμπρός μέρος της θέσης του συνεπιβάτη. Έτσι, τα χέρια τεντώνονται όσο πρέπει για να πιάσουν τα κλιπόν και τα γόνατα δεν νιώθουν άβολα με τις γωνίες που σχηματίζουν όταν πατάτε στα μαρσπιέ με τους ψηλούς αναβάτες να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Την ευρύχωρη αλλά πολεμική θέση οδήγησης θα την εκτιμήσουν όλοι, ενώ οι βραχύσωμοι θα εκτιμήσουν ακόμη περισσότερο την πολύ ελαφριά αίσθηση που δίνει η μοτοσικλέτα των μόλις 137,5 “άδειων” κιλών. Όπως και στη συντριπτική πλειοψηφία των μοτοσικλετών της κατηγορίας, ο συνεπιβάτης είναι “ριγμένος” με την προσφερόμενη άνεση να επαρκεί μόνο για σύντομες αποστάσεις στο κέντρο της πόλης.

 

KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ