Το μικρό sport των Αυστριακών είναι μια εξαιρετική μοτοσικλέτα και αξίζει το κόστος απόκτησής της μέχρι τελευταίου σεντ. Ωστόσο αντιμετωπίζει ένα μεγάλο πρόβλημα αφού βρίσκεται αυτή τη στιγμή μεταξύ δύο κόσμων. Από τη μία είναι τα 125άρια τα οποία και σκίζει, τουλάχιστον σε επιδόσεις. Δεν μπορεί όμως να τα “αγγίξει” καθώς ο μεγαλύτερος κυβισμός του καθιστά την άμεση σύγκριση άτοπη (αν και εκεί πάει συνέχεια το μυαλό μας), ενώ τα 125 απευθύνονται στο “κλειστό” εκείνο κοινό που φέρει δίπλωμα κατηγορίας Α1. Για αυτά υπάρχει το RC 125 που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και από κανένα. Από την άλλη υπάρχουν οι αναβάτες με δίπλωμα Α2, ακόμη και αυτοί που έχουν “Α” και ψάχνουν για μια οικονομική λύση για διασκέδαση και καθημερινή χρήση. Εκεί τα πράγματα χοντραίνουν για το 200άρι. Πέρα από τον εξωτερικό υπάρχει και ο εσωτερικός ανταγωνισμός που ακούει στο όνομα RC390. Παρεμπιπτόντως, αν κρίνουμε από το “200”, το “390” μάλλον μπαίνει από τώρα στη wish list για τη νέα χρονιά. Κλείνουμε την παρένθεση και συνεχίσουμε με την ερώτηση: «Ποιος λογικός αναβάτης θα προτιμήσει το RC200;» Η μόνη απάντηση που έχουμε είναι η εξής: Ο συνειδητοποιημένος! Αυτός που ξέρει ακριβώς τι θέλει από μια μικρή sport μοτοσικλέτα και θυσιάζει εις γνώση του τις επιδόσεις για το χαμηλότερο κόστος χρήσης που προσφέρει ένα 200άρι σε σχέση με ένα μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού. Αν το επιλέξετε και εσείς έτσι, συνειδητοποιημένα, τότε θα βρείτε διπλά κερδισμένοι από μια μοτοσικλέτα που θα σας αποζημιώνει σε κάθε περίσταση. Κάντε το και δεν θα χάσετε.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Υ/Ψ,4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
200 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ). |
72x49 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
25,5/10.000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,99/8.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
10 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
4,1 |
Βάρος (kg) |
Δ.Α. |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
135-κόφτης |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδιτκύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο πιρούνι WP, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
125 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ /300, 4πίστονη, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /230, μονοπίστονη, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17 |
Ελαστικό Π |
150/60-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.340 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
820 |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
_ |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Κλειδαριά κράνους |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr