Ο εν σειρά 4κύλινδρος που αποτελούσε μοναδική ατραξιόν στην κατηγορία, μέχρι την έλευση του BMW S1000XR, δέχθηκε μικρές βελτιώσεις με στόχο να γίνει πιο οικονομικός αλλά και πιο “καθαρός”. Η Kawasaki τοποθέτησε δύο έξτρα εισαγωγές αέρα που βελτιώνουν την απόδοση, ενώ τα μπεκ των 8 οπών αντικαταστάθηκαν από νέα 12 οπών που ψεκάζουν σε πιο στενή και ομοιόμορφη δέσμη. Νέο είναι και το τελικό, το οποίο σε συνδυασμό με τις δύο παραπάνω αλλαγές, οδήγησε και στην αλλαγή του χρονισμού της ανάφλεξης ώστε όλα να δουλεύουν σε αρμονία. Το ανασχεδιασμένο φέρινγκ επιτρέπει τώρα να φτάνει στον κινητήρα περισσότερος αέρας, κάτι που βελτιώνει την ψύξη του και για αυτό καταργήθηκε το υγρόψυκτο ψυγείο λαδιού, γλιτώνοντας έτσι λίγο βάρος, ενώ η απόδοση της γεννήτριας αυξήθηκε από τα 12,3 στα 15,3 A. Επίσης, οι τριοδικοί καταλύτες φέρουν αναθεωρημένο υλικό που μειώνει τους ρύπους που εκπέμπονται.
Τα μεγάλα νέα αφορούν την προσθήκη μονόδρομου συμπλέκτη που υποβοηθά και τη μανέτα κάνοντας το τράβηγμά της 30% ελαφρύτερο σε σχέση με πριν. Στο κιβώτιο οι σχέσεις έχουν αλλάξει ελαφρώς με την πρώτη να είναι ελαφρώς πιο κοντή, ενώ από την 3η μέχρι την 6η είναι ελαφρώς μακρύτερες.
Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...
Πουλήθηκε κανένα κομμάτι στην Ελλάδα εδώ και πέντε χρόνια που βγήκε στην αγορά; ας μας ενημερώσει κάποιος αρμόδιος.. Εντάξει το πρώτο μοντέλο ήταν πανάσχημο.. Αλλά το καινούργιο που είναι ελκυστικό; Μήπως είναι πανάκριβο; Ας το κατεβάσουν κανα΄διχίλιαρο να πουλήσει όπως το yamaha tracer σαν ζεστό ψωμάκι...