+Απίθανη
εμφάνιση, φοβερός ήχος, τιμή
-Κραδασμοί,
στρίμωγμα για μεγαλόσωμους
Χρώματα: Ασημένιο
Τιμή: 1.670
ευρώ
Η κινέζικη SkyTeam έχει μια σειρά από ρέπλικες κλασικών ιαπωνικών μοτοσικλετών (dax, μπόμπος, κλπ.), μέσα στην οποία ξεχωρίζει το Ace 125, που αποτελεί αντίγραφο του φοβερού και τρομερού αγωνιστικού πενηνταριού Honda RC 110 του 1961 –τότε είχε βγει και το μοντέλο παραγωγής CR 110. Το Ace 125 διαθέτει απίστευτη ρετρό εμφάνιση που κάνει το στόμα να πέφτει και τα σάλια να τρέχουν. Μπορείς να το αγοράσεις για καθημερινές βόλτες-ταξίδια στο χρόνο, μπορείς και να το αγοράσεις μόνο και μόνο για να το βάλεις στο σαλόνι σου / μπαρ / μαγαζί! Συγχαρητήρια αξίζουν στη SkyTeam που τόλμησε να προχωρήσει στην παραγωγή του, την ώρα που οι Ιάπωνες έδειξαν απροθυμία να βγάλουν οι ίδιοι ανάλογη ρέπλικα σε μαζική παραγωγή (η Honda είχε παρουσιάσει το περιορισμένης παραγωγής πενηντάρι Dream 50 το 1997 και το 1998, μόνο για την ιαπωνική αγορά, σε υψηλή τιμή).
Η μηχανή του χρόνου
Εκπληκτική, πανέμορφη, υπέροχη, αξιολάτρευτη, φανταστική εμφάνιση που σε στέλνει αδιάβαστο, σε καίει κανονικότατα, και σε σπρώχνει να ψάχνεις… ψιλά στις τσέπες και κουμπαρά για να τα βάλεις, για να κάνεις το Ace δικό σου, ανεξάρτητα αν έχεις ήδη μοτοσικλέτα και αν πριν λίγο δεν είχες καμία πρόθεση να αγοράσεις και δεύτερη! Χαζέψτε λεπτομέρειες. Από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω! Φοβερό, μακρόστενο ρεζερβουάρ, με μεταλλική τάπα (που κλειδώνει), δερμάτινο λουρί που διατρέχει κατά μήκος το πάνω του μέρος και έξυπνο logo Skyteam με φτερό (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζε…)! Κόκκινο racing πλαίσιο, τιμόνι με κλίση προς τα πίσω, κινητήρας αντίγραφο από Honda CG 125, φυσικά αερόψυκτος και με καρμπιρατέρ στην τροφοδοσία –με τσοκ στο τιμόνι. Μεταλλικά φτερά στους 18ιντσους(!) ακτινωτούς τροχούς, και ελαστικά (κινέζικα) με κλασικής σχεδίασης πέλμα. Μανιβέλα για εκκίνηση -έχει και μίζα. Χρωμιωμένα «ρολόγια» (στο ένα έχει το κοντέρ και στο άλλο… 3 λυχνίες), ολόμαυρη εξάτμιση, μονόσελο (δίνεται και με διπλή σέλα), μαύρες φυσούνες στο πιρούνι, όμορφος στρογγυλός προβολέας και ρετρό «κωλοφάναρο». Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, μην περιμένετε made in Japan καταστάσεις, όμως αυτή είναι ικανοποιητική, με λίγες μόνο λεπτομέρειες (διαρροή τάπας ρεζερβουάρ, όχι πολύ ποιοτικό λουρί) να χαλάνε την γενικά καλή εικόνα.
Café Racer time
Καβαλάς εύκολα, λόγω και της λεπτής σιλουέτας του Ace αλλά και της χαμηλής σέλας, σκύβεις ελαφρώς για να
πιάσεις το τιμόνι, και ήδη έχεις αρχίσει να φτιάχνεσαι τόσο από την sporty θέση οδήγησης, όσο και από αυτά που βλέπεις.
Μπορείς να το βάλεις μπροστά με τη μίζα, όμως μπαίνεις ακόμα περισσότερο στο
τριπάκι χρησιμοποιώντας τη μανιβέλα. Μόλις το Ace πάρει μπροστά, ο βαρύς, αργόμπιτος ήχος- πραγματική μελωδία στα αυτιά
κάθε λάτρη της μοτοσικλέτας, σε χτυπάει στο δόξα-πατρί. Εδώ κοτζάμ Triumph και Kawasaki δεν έχουν
καταφέρει να κάνουν τα μεγάλα νεοκλασικά τους μοντέλα να βγάζουν classic ήχο, και το κατάφερε η SkyTeam στο Ace 125! Θέλει
ολιγόλεπτο ζέσταμα το πρωί ο κινητήρας, για να έρθει σε θερμοκρασία
λειτουργίας, και αυτά τα λεπτά ο αναβάτης χαίρεται τον ήχο της εξάτμισης,
ρίχνοντας και καμιά ξερογκαζιά για να ανάψουν ακόμα περισσότερο τα αίματα. Ο
συμπλέκτης και το 5τάχυτο κιβώτιο είναι μαλακά σε λειτουργία, με θετικές
αλλαγές. Το μοτέρ όπως έρχεται από το εργοστάσιο είναι φοβερά κλειστό, με 2
καταλύτες, και με φτωχό μείγμα. Ευτυχώς βελτιώνεται κατακόρυφα με ιδιαίτερα
φθηνές επεμβάσεις. Σας παραθέτουμε διευθύνσεις στο διαδίκτυο για κιτ βελτίωσης
που κάνουν τη μοτοσικλέτα να αναπνέει ελεύθερα, ενώ για extreme αναζητήσεις μπορείτε να υπερκυβίσετε το μοτέρ,
ακόμα και να τοποθετήσετε άλλο… 250κ.εκ.! Το πλαίσιο αποδεικνύεται στιβαρό στην
οδήγηση, και σταθερό ακόμα και για την τελική των 110 χιλιομέτρων την ώρα.
Είδαμε και 120 στην κατηφόρα, όμως μετά τα 80-90 χιλιόμετρα οι κραδασμοί είναι
υπερβολικοί, ενώ αν έχετε έστω και ελάχιστες μηχανικές συμπάθειες θα κόψετε
γρήγορα ταχύτητα. Ιδανικές ταχύτητες στη στοκ μορφή; Στα 60-80 χιλιόμετρα την
ώρα, με… bursts στα 100 που
και που. Τα ελαστικά τώρα μπορεί να δείχνουν όμορφα με την παλαιού τύπου
χάραξη, είναι τα πρώτα όμως που θα αλλάξει ο κάτοχος, για να βελτιώσει το
κράτημα. Τα αμορτισέρ πίσω είναι πάρα πολύ μαλακά, όμως και για αυτά υπάρχουν
(πολλές μάλιστα) λύσεις, με aftermarket αερίου / piggyback / κλασικού τύπου αλλά ρυθμιζόμενα, κλπ. Τα φρένα
κάνουν καλά τη δουλειά τους, ενώ παράπονο είχαμε από την τάπα του ρεζερβουάρ
που έχανε καύσιμο εάν γέμιζες πολύ το ρεζερβουάρ.
Πρόταση που ξεχωρίζει
Προσέξτε την τιμή! Στα 1.670 ευρώ, το SkyTeam Ace 125 αξίζει
μέχρι και την τελευταία δεκάρα, ενώ σας πληροφορούμε πως είναι αρκετά φθηνότερο
στην Ελλάδα από ότι στις Η.Π.Α. ή στη Βρετανία! Με αυτή την τιμή αγοράζεις μια
μικρή μοτοσικλέτα κόσμημα, μοναδικό εκπρόσωπο των classic ύφους δικύκλων στα μικρά κυβικά, που αποτελεί βάση για φοβερές
μετατροπές που τελειωμό δεν έχουν. Κάθε στιγμή δίπλα ή πάνω της είναι
απολαυστική, με όλες τις αισθήσεις να παίζουν ρόλο στο «φτιάξιμο» του αναβάτη.
Πλημμύρα aftermarket αξεσουάρ!
Βρείτε ένα
σκασμό αξεσουάρ στο διαδίκτυο, με την OORacing να ειδικεύεται στο Ace (τόσο στο 50 όσο και στο 125). Θα βρείτε απίστευτη ποικιλία για να
βελτιώσετε τόσο το look (άλλα όργανα, καθρέπτες που πιάνουν στο
τέλος του γκριπ, κλπ.), όσο τα περιφερειακά (αμορτισέρ αερίου, piggyback αμορτισέρ, κιτ ελατηρίων πιρουνιού, μαρσπιέ, τιμόνια, κλιπ-ον, κλπ.),
αλλά και τις επιδόσεις (εξατμίσεις, βελτιωτικά κιτ, καρμπιρατέρ, κιτ 150κ.εκ.,
ακόμα και ολόκληρο κινητήρα… 250 κυβικών εκατοστών που μπαίνει κουτί στο Ace!!!).
Δείτε εδώ τις βελτιώσεις, και το tuning της F2 Motorcycles Ltd.
Εξοπλισμός αναβάτη για να είναι κουτί με την Café Racer μοτοσικλέτα του!
SkyTeam
Ace 125
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, A/Ψ, 2B |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
124 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
59,5x49,5 |
Συμπίεση
(:1) |
9 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.αλ.) |
9,5/8.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
0,9/7.500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ
Keihin PTG |
Χωρητ.
Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
10 / Δ.Α. |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
3,4 |
Βάρος
(kg, κενό) |
87 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
110 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
μονής ραχοκοκαλιάς |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό
τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο
αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ,
2Ε |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Ταμπούρο |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
Yuanxing 2.75-18" |
Ελαστικό Π |
Yuanxing 3.00-18" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος
(χλστ.) |
1.910 |
Πλάτος (χλστ.) |
680 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.255 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
Δ.Α. |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
_ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
Υ |
Στροφόμετρο |
_ |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη
βενζίνης |
_ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
_ |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
Κεντρικό
σταντ |
_ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
Υ |
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Θα αντέξουν οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες απέναντι στην επέλαση των Κινέζων;
X-MAX 300: Αν το προηγούμενο πούλαγε, του 2025 θα σαρώσει
Royal Enfield Himalayan 450 – Test
Βλέπεις δίκυκλο να έχει παρκάρει έτσι. Τι κάνεις;
Test βάση κινητού: SP Connect Moto Mount Pro
Benelli Imperiale 400: Αυτοκρατορική Κομψότητα με Ρετρό Ψυχή
Ηλεκτρική Fat Boy: Μόνο μην το πείτε στους Χαρλεάδες!
Ηράκλειο Αττικής: Η πρώτη εμφάνιση της Zontes 703F στην Ελλάδα
Η Peugeot μετατρέπεται σε όμιλο εταιρειών με δυναμική στρατηγική και μάρκες για κάθε ανάγκη
Μπουφάν Seventy Degrees SD-JR69
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr