LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα φρένα είναι αρκετά δυνατά για το βάρος και τις επιδόσεις του Tiger και το απενεργοποιούμενο και ρυθμιζόμενο ABS κάνει καλά τη δουλειά του σε όλες τις περιστάσεις.

Πλαίσιο/Αναρτήσεις/Φρένα: Βάση επιτυχίας

Δεν υπάρχουν αλλαγές σε αυτά τα τρία σημεία για το Tiger 800 XR. Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα παραμένει ως είχε. Άλλωστε δεν υπήρχε λόγος να αλλάξει αφού κάνει τη δουλειά του εξαιρετικά. Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις της Showa που παρέμειναν ως είχαν, με το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χλστ. να φέρει πλέον μαύρη ανοδίωση. Το αμορτισέρ προέρχεται επίσης από τη Showa και είναι το μόνο που ρυθμίζεται και μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Τα φρένα διατηρούνται επίσης απαράλλαχτα, πέρα από την τοποθέτηση της νέας βελτιωμένης και ρυθμιζόμενης μονάδας ABS. Οι δίσκοι εμπρός είναι διαμέτρου 308 χλστ. και συνεργάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων της Nissin ενώ πίσω μια μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας φρενάρει δίσκο 255 χλστ. Τέλος, οι τροχοί παραμένουν χυτοί αλουμινίου 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, χωρίς αλλαγή στη σχεδίασή τους.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ