Το Tiger 800 είναι μια μοτοσικλέτα με την οποία νιώθεις άνετα και οικεία με το που κάτσεις στη μεγάλη σε μήκος σέλα της με το ποιοτικό αφρώδες. Η Triumph προχώρησε σε μια σειρά από μικρές αλλαγές στη θέση οδήγησης του ανανεωμένου μοντέλου ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος για τα γόνατα του αναβάτη αλλά και ακόμη λιγότερη πίεση στους καρπούς του. Η σέλα ρυθμίζεται σε ύψος και στη χαμηλή της θέση (810 απόσταση από το έδαφος) αφήνει τα πόδια να πατούν κάτω με απόλυτη ασφάλεια, κάτι που αλλάζει ελάχιστα και στη ψηλότερη ρύθμιση των 830 χλστ.
Τα χέρια πέφτουν φυσικά στο ρυθμιζόμενο σε απόσταση τιμόνι, το οποίο είναι ελαφρώς στενότερο από όσο θα θέλαμε, αν και αυτό είναι κάτι που θα απασχολήσει κυρίως τους πιο μεγαλόσωμους. Στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Xrx της δοκιμής η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα σε κλίση αλλάζοντας τον τρόπο που φτάνει ο αέρας στον αναβάτη και για το μέγεθός της κάνει πολύ καλή δουλειά. Καλή δουλειά με τον αέρα κάνουν επίσης οι στάνταρ χούφτες, ενώ άλλο ένα σημείο που αναβαθμίστηκε σημαντικά είναι ο πίνακας πληροφοριών με τις έξτρα δεκάδες πληροφορίες τις έκδοσης XRx. Ο αναβάτης πλέον δεν χρειάζεται να παίρνει το χέρι του από το γκριπ για να αλλάξει τις ενδείξεις. Τα νέα ποιοτικά χειριστήρια αλά Tiger Explorer έχουν φροντίσει για αυτό και μόνο τα προγράμματα οδήγησης-δυσδιάκριτα ως ενδείξεις-και τα αλάρμ υπάρχουν ως κουμπιά κάτω από την ψηφιακή οθόνη. Η τελευταία παρουσιάζει με ευδιάκριτο γενικά τρόπο ό,τι μπορεί να χρειαστείς σε ένα ταξίδι με τα εναπομείναντα χιλιόμετρα για το επόμενο γέμισμα να είναι μια από τις πιο χρήσιμες πληροφορίες για τον ταξιδιώτη.
Το μόνο που λείπει ουσιαστικά από τον πλούσιο εξοπλισμό του XRx είναι ένας εξωτερικός ρυθμιστής για την προφόρτιση του αμορτισέρ. Ο συνεπιβάτης θα κάτσει επίσης άνετα στο δικό του μεγάλο μερίδιο της σέλας έχοντας στη διάθεσή του και δύο πρακτικές χειρολαβές.
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr