LIVE: κίνηση στους δρόμους

Φώτα με εντυπωσιακή απόδοση, ζελατίνα μόνο για κοντά αναστήματα

Η γοητεία του μονόμπρατσου σε όλο της το μεγαλείο. Βοηθάει και η προσεγμένη αισθητική της ζάντας.

Αισθητική / Ποιότητα κατασκευής: 'Αλλος Τίγρης

Η Triumph μας λέει πως «η μοτοσικλέτα είναι ολοκαίνουργια από το ρεζερβουάρ και πίσω, ενώ ο,τιδήποτε είναι ορατό έχει αλλάξει σε σχέση με την προηγούμενη Tiger 1050». Πολύ σωστά. Το νέο μονόμπρατσο ψαλίδι βγάζει μάτια, ομοίως και η νέα σέλα που δεν στέλνει τον συνεπιβάτη σε ορειβατικά υψόμετρα. Είναι και πολύ όμορφη με τις κόκκινες ραφές της. Η Triumph τροποποίησε το πλαίσιο ώστε η σέλα να έρθει πέντε χιλιοστά πιο χαμηλά και να λεπτύνει μπροστά. Παραμένει αρκετά πλατιά ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, γεγονός που δε θα προβληματίσει παρά μόνο αν δεν φτάνουν τα πόδια κάτω. Ανάλογα έχει χαμηλώσει και το υποπλαίσιο για να εξισώσει υψομετρικώς τις θέσεις των δύο επιβαινόντων.

Το ρεζερβουάρ παραμένει στα 20 λίτρα χωρητικότητας, αλλά μπροστά όλο το μούτρο είναι επανασχεδιασμένο. Οι νέοι προβολείς ήρθαν με την υπόσχεση καλύτερου φωτισμού και στην πράξη η απόδοσή τους είναι τόσο εκτυφλωτική που η έκφραση «κάνει τη νύχτα μέρα» είναι σχεδόν κυριολεκτική.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ