LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πληρέστατα, μακάρι να είχαν και μια ένδειξη σχέσης κιβωτίου όπως τα Tiger 800.

Η νέα σέλα μας φέρνει πιο κοντά.

Με τα δύο κουμπιά με την ένδειξη “i” χειρίζεσαι όλα τα μενού των οργάνων με ένα δάκτυλο. Από εδώ απενεργοποιείται και το ABS.

Οι χούφτες που ανήκουν στα έξτρα αξεσουάρ προστατεύουν καλά τα χέρια του αναβάτη.

Ανεση / Εργονομία: All Around + Sport = Sport Touring

Κατά την Triumph το Tiger είναι η επιτομή της all around μοτοσικλέτας, τουλάχιστον έτσι τη σχεδίασε. Αυτό σημαίνει άνετη στην καθημερινή χρήση, ικανή να ταξιδέψει και πρόθυμη να τιμήσει το Sport του ονόματός της. Η θέση οδήγησης αντικατοπτρίζει αυτόν τον στόχο, προσπαθώντας να είναι λίγο από όλα. Η σχεδίασή της έχει αλλάξει συγκριτικά με το προηγούμενο 1050 καθώς η σέλα χαμήλωσε και έγινε ελάχιστα πιο κατηφορική, ενώ το τιμόνι ήρθε λίγο πιο κάτω και πιο κοντά.

Στην πράξη η θέση αποδεικνύεται πραγματικά μελετημένη γύρω από τη χρυσή τομή. Το τιμόνι το φτάνω εύκολα και ξεκούραστα, η σέλα δε με προβληματίζει σε τίποτα, όλα έρχονται φυσικά. Τα μαρσπιέ είναι κάπως πίσω, σε θέση ιδανική για σπορ οδήγηση, αν και διπλώνουν τα πόδια λίγο περισσότερο από την τυπική τουριστική γωνία. Ο συνεπιβάτης είναι εξίσου άνετος. Δοκίμασα με φίλο αναλόγου μεγέθους με μένα και μετά από διαδρομή μιας ώρας κατέβηκε από τη μοτοσικλέτα χαμογελαστός και βέβαιος πως θα ακολουθούσε και σε ταξίδι.

Η αεροδυναμική του μπροστινού μέρους καλύπτει καλά τον κορμό του αναβάτη, ενώ και ως τους μηρούς η ροή του αέρα δε γίνεται ιδιαίτερα αισθητή. Αυτό που θα χρειαστεί όποιος θέλει να ταξιδέψει με το Tiger Sport είναι μια πιο ψηλή ζελατίνα. Σε μένα το κεφάλι ήταν όλο έξω από το απάνεμο μέρος, εκτεθειμένο στις ορέξεις του αέρα και η ζελατίνα του κράνους μου καθημερινά γεμάτη μυγάκια.

 

TRIUMPH - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ