Για τις αλλαγές που έγιναν στο πλαίσιο το ζητούμενο αφορούσε στην εργονομία της θέσης αναβάτη και συνεπιβάτη και εκεί όλα κρίνονται ως πετυχημένα. Όσον αφορά τώρα στο ζύγισμα της μοτοσικλέτας, το Tiger παραμένει εντυπωσιακά ουδέτερα ζυγισμένο, τόσο που σύντομα ξεχνάς τα κάμποσα κιλά του και το χειρίζεσαι εύκολα ακόμη και σε ασφυκτικές συνθήκες, καθώς είναι προβλέψιμο.
Το νέο μονόμπρατσο ψαλίδι είναι λίγο μακρύτερο σε μήκος από αυτό που αντικατέστησε, διατηρώντας ωστόσο το συνολικό μεταξόνιο αμετάβλητο. Η αλλαγή αυτή βοηθά τη μοτοσικλέτα να είναι πιο σταθερή όταν στρίβει υπό κλίση, αλλά δεν επηρεάζει ιδιαίτερα την είσοδο στη στροφή όπου η διαδικασία εξακολουθεί να σφραγίζεται κυρίως από το μεγάλο βάρος του Tiger.
Οι αναρτήσεις του έχουν επίσης δεχτεί ανανεωτικά χαδάκια. Το ζευγαράκι της Showa έχει περάσει από ένα revalving για καλύτερες αποσβέσεις, ενώ χρησιμοποιούνται και νέα ελατήρια. Το πλαίσιο έχει δεχτεί ενισχύσεις για μεγαλύτερο φορτίο και η Triumph ήθελε να είναι και οι αναρτήσεις έτοιμες να ανταποκριθούν στον ρόλο τους. Το ωφέλιμο φορτίο του Tiger Sport έχει φτάσει αισίως στα 220 κιλά και, αν πιστέψουμε τα όσα μας λέει η κατασκευάστριά του, δε θα μασήσουν οι αναρτήσεις αν τα φορτώσεις όλα αυτά.