Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ, 12β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1050 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x71,4 |
Συμπίεση
(:1) |
12 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
125/9.400 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
10,6/4.300 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100 χλμ.) |
7,8 |
Βάρος,
γεμάτο (κιλά) |
235 |
Τελική
ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
220 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ, ΑΕ, ΑΣ |
Διαδρομή (χλστ.) |
140 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
155 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 320 χλστ., 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 255 χλστ., 2πίστονη δαγκάνα, ABS |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.150 |
Πλάτος (χλστ.) |
835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.540 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
830 |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/55-17΄΄ |
Εξοπλισμός |
|
ABS |
Y |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
- |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
Y |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
- |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Σχάρα |
- |
Κλειδαριά
κράνους |
- |
Ρυθμιζόμενη
εμπρός ανάρτηση |
Y |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Aγόρασες το...οικόπεδο! Επισκευάζεις ή πουλάς;
Παρουσίαση: Τακάκια SBS για scooter
Piaggio Beverly 400 HPE: Επάξια 1ο στις ταξινομήσεις της κατηγορίας του
Sym Maxsym 400 GT: Με εντυπωσιακή σχέση τιμής-εξοπλισμού
Οι αλλαγές στις μοτοσυκλέτες του MotoGP για το 2027
Piaggio MP3 530: Μπορεί να σε κάνει να παρατήσεις το αυτοκίνητο;
Θα έρχεται και με αυτόματο κιβώτιο το R 1300 GS;
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Gianneas Moto: Η απόλυτη λύση για την αποκατάσταση μετά από τρακάρισμα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr