Χωρίς να πέφτει στην παγίδα της αιρετικής σχεδίασης προς χάριν ενός αμφίβολου εντυπωσιασμού και δεδομένου ότι το target group του δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε «πιτσιρικάς που μόλις έβγαλε δίπλωμα», το Sport έχει μια μετρημένα δυναμική σχεδίαση.
Η διχρωμία και τα γωνιώδη ανάγλυφα ανήκουν στον δυναμικό τομέα, ενώ οι καθαρές γραμμές που ακολουθούν την πεπατημένη της κατηγορίας κρατάνε… τα μπόσικα προς το σοβαρό. Σε κάθε περίπτωση, το Sport δεν προκαλεί αλλά ούτε και «νυστάζει» τις ματιές που θα πέσουν επάνω του.
Ποιοτικά, δεν υπάρχουν παρεκκλίσεις από τα πολύ υψηλά standard της BMW. Τα υλικά κατασκευής είναι ΑΑ ποιότητας, η συναρμογή τους πάρα πολύ καλή και η ματ στην προκειμένη περίπτωση βαφή, άψογη.
Άψογη είναι όμως και η εργονομία, με τον οδηγό να απολαμβάνει μια ιδιαίτερα άνετη θέση οδήγησης. Η σέλα έχει μεγάλη επιφάνεια και αφρώδες με αρκετή πυκνότητα, το τιμόνι βρίσκεται σχετικά κοντά και χαμηλά, ενώ ο διαθέσιμος χώρος είναι υπεραρκετός, ακόμα και για ψηλούς αναβάτες.
Ο συνεπιβάτης έχει και αυτός στην διάθεση του αρκετό χώρο, άνετη και φαρδιά σέλα, καθώς και δυο μεγάλες και σωστά τοποθετημένες χειρολαβές για να στηρίζεται. Κάτω από την σέλα, υπάρχει χώρος για ένα κράνος και το έξυπνο σύστημα Flex Case, που διπλασιάζει την χωρητικότητα. Συγκεκριμένα το «πάτωμα» του αποθηκευτικού χώρου στην ουρά έχει δυνατότητα επέκτασης προς τα κάτω, με πτυσσόμενη άρθρωση που καλύπτεται από χοντρό και καλής ποιότητας ύφασμα. Όταν το Sport βρίσκεται σε στάση λοιπόν, μπορεί κανείς να διπλασιάσει τον αποθηκευτικό του χώρο, αποθηκεύοντας, δύο κράνη.
Μικροπράγματα μπορούν να αποθηκευτούν και στα δύο ντουλαπάκια της ποδιάς, τα οποία όμως δεν κλειδώνουν.
αναμεταξι BMW C650 k HONDA ADV 750 ποιο κ γιατι?
symphono apolita ene to scooter pu tha bali ena xamogelo sto prosopo sas !