To ΒΜW C650 Sport χρειαζόταν άλλο όνομα, που να περιέχει πολλά «R» ή προσθέματα «Hyper» και «Super» και «Duper». Το «Sport» στο οποίο αρκέστηκε η BMW, είναι εξαιρετικά μετριοπαθές, δεδομένων των δυνατοτήτων του.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
647 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x66 |
Συμπίεση (:1) |
11,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
60/7.7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,4/6.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,7 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
249 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
180+ |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Aτσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
115 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ,
ΠΕ |
Διαδρομή |
115 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/270,
4πίστονες δαγκάνες |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/270,
2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-15" |
Ελαστικό Π |
160/60-15" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.180 |
Πλάτος (χλστ.) |
877 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.591 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
800 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ
/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν
/Υ |
Νέα Triumph Trident 800: Στην τελική ευθεία – αναμονή για την EICMA 2025
Royal Enfield Goan Classic 350: Νέα συλλεκτική έκδοση με 100 μονάδες!
Ather Redux: Φουτουριστικό ηλεκτρικό scooter που αλλάζει θέση οδήγησης (ΒΙΝΤΕΟ)
BMW G 310 RR 2025: Η πιο προσιτή supersport της BMW ανανεώνεται
Είναι δίκαια τα πρόστιμα σε ηλεκτρικά πατίνια συγκριτικά με τις μοτοσυκλέτες;
Test Fly Trekker: ADV κράνος με motocross στοιχεία και προηγμένο αερισμό
Παρουσίαση Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM στην Ελλάδα (ΒΙΝΤΕΟ)
Νέος ΚΟΚ: Μόνιμη αφαίρεση διπλώματος για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
Πώς σου γλιτώνουν χρήματα τα καλής ποιότητας ελαστικά;
Italjet Dragster 700 Twin: Καινοτόμο σύστημα ρύθμισης στο πίσω αμορτισέρ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
αναμεταξι BMW C650 k HONDA ADV 750 ποιο κ γιατι?
symphono apolita ene to scooter pu tha bali ena xamogelo sto prosopo sas !