Ένα σύνηθες φαινόμενο στην ονοματοδοσία των δίτροχων μοντέλων, είναι οι κατασκευαστές-"νονοί" τους να τα γεμίζουν με "S" και "R" και "Sport" και διάφορα άλλα γράμματα και λέξεις που προϊδεάζουν για αθλητική συμπεριφορά, χωρίς η πραγματικότητα στο δρόμο να επιβεβαιώνει κάτι τέτοιο. Πολύ πιο σπάνια όμως, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση, το όνομα ενός νέου μοντέλου μπορεί να είναι εξαιρετικά μετριοπαθές...
Το C650 Sport, παρουσιάστηκε το 2012 μαζί με το «αδελφό» μοντέλο, C650 GT, ως C600 Sport, κρύβοντας ένα μέρος του κυβισμού του που ανέρχεται στα 674 κ.εκ. Το 2015 τα δύο μοντέλα ανανεώθηκαν, με το Sport - που ονομάστηκε ως όφειλε εξ αρχής - 650, να αποκτά πιο δυναμική και «μυώδη» σχεδίαση, νέα θέση οδήγησης με επανασχεδίαση της σέλας και χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, βελτιώσεις στο CVT για άμεσες επιταχύνσεις, όπως επίσης και νέο set up στις αναρτήσεις, για περισσότερη άνεση.
Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα «ραφιναρισμένο» scooter, που έχει υποστεί βελτιώσεις στα σημεία, φιλοδοξώντας να στεφθεί ο «βασιλιάς» της κατηγορίας.
αναμεταξι BMW C650 k HONDA ADV 750 ποιο κ γιατι?
symphono apolita ene to scooter pu tha bali ena xamogelo sto prosopo sas !