Αν και scooter, to C650 Sport -όπως φυσικά και το GT που δοκιμάσαμε πρόσφατα-, ακολουθεί μια «μοτοσικλετιστική» φιλοσοφία σε ότι αφορά στην δομή του. Πέραν του πλαισίου και της τοποθέτησης του κινητήρα, περίπου στο μέσο της απόσταση του μεταξόνιου, η ΒΜW διαχώρισε το CVT από την τελική μετάδοση, η οποία γίνεται με αλυσίδα «βουτηγμένη» σε μπάνιο λαδιού. Το όφελος είναι ότι τα αναρτώμενα μέρη είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με την -παραδοσιακή- scooter διάταξη, ενώ η ομόκεντρη έδραση της άρθρωσης του ψαλιδιού και του άξονα της τελικής μετάδοσης, είναι ένα προσόν που δεν το συναντάμε συχνά ούτε καν σε μοτοσικλέτες!
Το ανεστραμμένο πιρούνι των 40 χλστ. «δένει» στον ευμεγέθη λαιμό του πλαισίου μέσω δυο στιβαρών τιμονόπλακων, ενώ σε ότι αφορά στην πίσω ανάρτηση, αποτελείται από μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό σε οριζόντια θέση. Στον τομέα των φρένων, μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο δίσκοι διαμέτρου 270 χλστ, οι οποίοι συνεργάζονται με πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων, ενώ ένας δίσκος ίδιας διαμέτρου και με ίδια δαγκάνα, έχει τοποθετηθεί πίσω.
Τέλος, τις χυτές αλουμινένιες ζάντες, «αγκαλιάζουν» ελαστικά διαστάσεων 120/70 - 15’’ και 160/60-15’’. Αν εξετάσει κανείς μεμονωμένα ή ως σύνολό τα περιφερειακά του C650 Sport, καταλαβαίνει ότι αυτά κάλλιστα θα μπορούσαν να στελεχώνουν μοτοσικλέτα μεσαίου ή και μεγαλύτερου κυβισμού, χωρίς κανένα πρόβλημα.
αναμεταξι BMW C650 k HONDA ADV 750 ποιο κ γιατι?
symphono apolita ene to scooter pu tha bali ena xamogelo sto prosopo sas !