net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

«Δεμένη» η αίσθηση του scooter, είτε αυτό κυνηγά την τελική του, είτε «κυνηγιέται» σε στροφές.

Στρίβει όπως ελάχιστα scooter μπορούν και μάλιστα το κάνει με τρόπο που μοιάζει ως το πιο απλό πράγμα του κόσμου.

Οδηγώντας: Στιβαρό. Ευέλικτο. Και πολύ γρήγορο!

Το γεγονός ότι η δοκιμή της έκδοσης «GT»  προηγήθηκε αυτής του «Sport», με μικρή μάλιστα χρονική διαφορά, οδηγεί αναπόφευκτα σε συγκρίσεις μεταξύ των δύο μοντέλων. Όπως και το GT λοιπόν, έτσι και το Sport, έχει εξαιρετικό ζύγισμα κρύβοντας τα ομολογουμένως αρκετά 249 κιλά του, τα οποία ο αναβάτης θα αισθανθεί μόνο αν χρειαστούν επιτόπιοι ελιγμοί σε ελαφρά ανωφέρεια ή κατωφέρεια. 
Μόλις οι τροχοί του Sport αρχίσουν να κυλάνε, τα κιλά εξαφανίζονται ως δια μαγείας και το scooter μετατρέπεται σε ένα ευέλικτο μεν, με σίγουρο πάτημα στο δρόμο δε, δίκυκλο.  
Σε αστικό περιβάλλον  το Sport κινείται πολύ άνετα και μόνο οι περιορισμοί που συνεπάγονται του όγκου του, θα το δυσκολέψουν σε πολύ δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες. Οι επιταχύνσεις από στάση είναι ικανοποιητικές, με ομαλή και γραμμική παροχή ισχύος στον πίσω τροχό. Μέχρι το scooter να περάσει τα 50-60 χλμ./ώρα οι 60 ίπποι φαίνονται αλλά δεν καλπάζουν ακριβώς.  Από εκεί και πάνω όμως, τα άλογα κάνουν δυναμικά την εμφάνιση τους  και επιταχύνουν πολύ γρήγορα το Sport, με το ταχύμετρο να φθάνει τα 180 χλμ./ώρα, ανεξαρτήτως συνθηκών. Σε αυτές τις ταχύτητες το scooter είναι ακλόνητο,  με τον αναβάτη να εισπράττει μια πολύ «δεμένη» και «στιβαρή» αίσθηση, που του επιτρέπει να στρίβει χωρίς φόβο αλλά με… πάθος στις παρατεταμένες της εθνικής και των δρόμων ταχείας κυκλοφορίας. Ως εκ τούτων, οι τουριστικές δυνατότητες του Sport είναι πολύ μεγάλες, όντας ικανό να «καταπιεί» εκατοντάδες χιλιόμετρα δρόμου διατηρώντας τους αναβάτες του ξεκούραστους. Δεν προσφέρει βέβαια την κάλυψη, την άνεση και τους χώρους του GT (το οποία κοντράρει άνετα touring μοτοσικλέτες) αλλά για τα δεδομένα της κατηγορίας των maxi scooters, τα καταφέρνει περίφημα. Περίφημα (…και βάλε!) τα πάει όμως το C650 Sport και όταν κληθεί να ακολουθήσει τις… ζωηρές διαθέσεις του οδηγού του. Με στιβαρό πλαίσιο που κρατά σε συνοχή το σύνολο, ποιοτικότατες αναρτήσεις που «διαβάζουν» με επιμέλεια ακαδημαϊκού τον δρόμο και φρένα με αίσθηση και αποτελεσματικότητα, το Sport μπορεί να οδηγηθεί πολύ γρήγορα σε δρόμους με στροφές. 

Προσέξτε, όχι πολύ γρήγορα για τα δεδομένα των scooter, πολύ γρήγορά για τα δεδομένα των all round και on-off μοτοσικλετών με ίδιο ή παρεμφερή κυβισμό! Οι αλλαγές κατεύθυνσης και η είσοδος στις στροφές γίνονται με μεγάλη ευκολία, το Sport κρατά την γραμμή που του υποδεικνύεις πειστικά και η έξοδος είναι εξίσου δυναμική, με τον κινητήρα να ωθεί δυνατά το δίκυκλο. 
Το «αστείο» της όλης υπόθεσης είναι πως όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς πάλη και δράματα, με τον οδηγό χαλαρό και καθήμενο σαν πάσα στον θρόνο του! Ο μόνος περιορισμός είναι το… διπλό stand  που βρίσκει εύκολα κάτω, πολύ πιο νωρίς από τα όρια του C650 Sport. Ακόμα και έτσι πάντως, η οδηγική συμπεριφορά του είναι  μεταξύ των κορυφαίων-αν όχι η κορυφαία- στα scooter και σε αυτό δεν χωράει καμία αμφιβολία!  

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ