LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πολιτισμένος στη λειτουργία του, ο κινητήρας έχει ταυτόχρονα και σημαντικές βελτιώσεις, για να τονίζει τον Sport χαρακτήρα του.

Κινητήρας: Βελτιωμένος και πολιτισμένος

Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας που συνοδεύει τα maxi scooters «C» από την πρώτη τους παρουσίαση, δεν έχει αλλάξει επί της ουσίας, πέραν κάποιων επί μέρους βελτιώσεων. 
Με  647 κ.εκ. χωρητικότητα, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει 60 ίππους στις 7.750 σ.α.λ. και 6,4 kg-m ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Στην πράξη αποδεικνύεται εξαιρετικά πολιτισμένος στην λειτουργία του, χάριν στους δύο αντικραδασμικούς άξονες που φέρει. 
Οι περισσότερες αλλαγές στο Sport, έχουν συντελεσθεί στο σύστημα της μετάδοσης:  Νέα υλικά τριβής, νέα  κλιμάκωση και βελτίωση στα αντίβαρα του συμπλέκτη, στοιχεία που εκτός από ποιοτική αναβάθμιση, προσδίδουν σύμφωνα με την BMW πιο δυναμικές επιταχύνσεις στο Sport. 
Η κατανάλωση του κυμάνθηκε στα 5,7 λίτρα ανά 100 χλμ., με δυνατότητα να πέσει πιο χαμηλά αν κάποιος είναι μετριοπαθής στο γκάζι, πράγμα δύσκολο, καθότι όπως είναι γνωστό, το γκάζι είναι…γλυκό!  

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ