Όρθια θέση οδήγησης όπως κάθε GS.

Ευκολοδήγητη στο χώμα, δίνει τη δυνατότητα για εκτός δρόμου εξερευνήσεις.

Οδηγώντας: Εκπληρώνει τις προσδοκίες

Στην Ισπανία πήραμε μια πρώτη γεύση από τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας, αλλά οι δρόμοι στην Ελλάδα είναι μια κατηγορία μόνοι τους. Παρ ΄ όλα αυτά δεν βρεθήκαμε προ εκπλήξεως, καθώς η G310GS φαίνεται να κατασκευάστηκε για αυτές τις συνθήκες. Οι μαλακές αναρτήσεις φιλτράρουν αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος και σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές και τον 19αρη τροχό, θα επιτρέψουν ή καλύτερα θα προτρέψουν για εξερευνήσεις εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Το μικρό βάρος και η ευελιξία της θα βοηθήσουν ιδιαίτερα ακόμα και τους αρχάριους αναβάτες, να έχουν την πρώτη επαφή τους με το χώμα και τον κόσμο των GS. Στην πόλη η λεπτή σιλουέτα , το μεγάλο κόψιμο τιμονιού και η άνεση που προσφέρει η θέσης οδήγησης, θα σε κάνουν να την επιλέγεις τόσο για την καθημερινή σου ρουτίνα από τη δουλεία στο σπίτι, όσο και για διαδρομή μερικών τετραγώνων. Ο κινητήρας ανταποκρίνεται θετικά από τις χαμηλές στροφές και τα πρώτα 120χλμ/ώρα έρχονται αρκετά γρήγορα . Η τελική που είδαμε στο ψηφιακό κοντέρ άγγιξε τα 160 χλμ/ώρα αλλά σε αυτές τις ταχύτητες διαπιστώνεις τη μειωμένη προστασία που παρέχει η μικρή ζελατίνα και κάποιους κραδασμούς που κάνουν την εμφάνισή τους από τις 7.500 σ.α.λ και πάνω. Η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σε φιδίσιο δρόμο με αλλαγές πορείας είναι ουδέτερη, επιτρέποντάς σου να κινηθείς με γρήγορο ρυθμό μέχρι το όριο που θέτουν οι μαλακές αναρτήσεις, καθώς  επικεντρώνονται περισσότερο στον On-Off χαρακτήρα. Για το τέλος αφήσαμε τα φρένα τα οποία επαρκούν σε δύναμη σταματώντας εύκολα το ελαφρύ σύνολο και αν μπορούσαμε να τους προσάψουμε κάτι θα ήταν το μέτριο αρχικό δάγκωμα το οποίο φαίνεται χρήσιμο μόνο στο χώμα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Apostolis

    Κατα την προσωπική μου άποψη......Playmobil........φθηνή κατασκευή για το όνομα της bmw, υπάρχουν πάρα πολλές μηχανές σε αυτήν την τιμή με πραγματικό value for money

      22
  • NEKTARIOS

    Δυστυχώς αυτό το δίκυκλο δεν έχει καμία σχέση με Βαυαρία.Παλι καλά πού αναφέρεται ότι η ποιότητα είναι μέσου επιπέδου.Το χειρότερο είναι ότι μετά από κάποια ώρα οδήγησης ζεσταίνει η εξάτμιση το πίσω αμορτισέρ.....με ότι αυτό συνεπάγεται.

      14
  • χρηστος

    για χωρα κρισης η τιμη της ειναι ακριβη στην ελλαδα.αν υπολογισουμε και το κοστος χρησης μετα την αγορα λογω συνεργειων β.μ.β ασυμφορη.για τους μισθους της γερμανιας ειναι καλη.εδω δε θα πιασει.

      27
  • Γιαννης

    Δυστυχώς δεν έχει καθόλου ροπή χαμηλά και θέλει πολύ συμπλέκεται άμα για να ξεκινήσει,οποίος αρχάριος το οδηγεί του σβήνει συνέχεια στην εκκινηση

      40