LIVE: κίνηση στους δρόμους

Mικρό και χωρίς κλείδωμα το ντουλαπάκι στην ποδιά του SH, θα εξυπηρετήσεις για προσωρινή αποθήκευση μικροαντικειμένων.

Ο χώρος κάτω από την σέλα είναι τεράστιος και ικανος να χωρέσει ένα XXL full face κράνος!

Τo Τop Βοx που ανήκει στην βασικό εξοπλισμό, αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες του scooter σε μεγάλο βαθμό.

'Ανεση – Εργονομία

Ένα από τα μεγαλύτερα συντακτικά κλισέ για τα Honda γενικότερα, είναι ότι με το που καθίσεις πάνω τους, αισθάνεσαι ότι τα οδηγάς χρόνια. Στην περίπτωση του SH300i, είναι για άλλη μια φορά δύσκολο να αποφευχθεί αυτή η περιγραφική μανιέρα, οπότε –σχωράτε μας- αλλά θα την υποστείτε ξανά.

Ναι λοιπόν, ανεξαρτήτως σωματότυπου, με το που κάτσεις στο SH300i νομίζεις ότι κάποιοι σχολαστικοί Ιάπωνες το έφτιαξαν custom made για σένα και μόνο. Όλα πέφτουν εκεί που θέλεις, η σέλα έχει μια χαρά ύψος, ο χώρος για τα πόδια χωρίς να είναι τεράστιος είναι ικανοποιητικός, τα χειριστήρια τα βολεύεσαι λες και τα δουλεύεις χρόνια (να το πάλι το κλισέ!) και τελικά αν δεν το ρίξεις στο συνωμοσιολογικό πιστεύοντας ότι κάτι μας ψεκάζει η Honda για μας αρέσουν εργονομικά τα δίκυκλα της, μάλλον θα πρέπει να της  αποδώσουμε για άλλη μια φορά τα εύσημα στον τομέα αυτό. 

Το SH… εξαφανίζεται όταν κάτσεις πάνω του, παίζει βέβαια ρόλο και το γεγονός ότι το τιμόνι είναι χαμηλά και έχεις εντελώς απρόσκοπτη θέμα μπροστά σου. Το ζυγίζεις μετατοπίζοντας στατικά το βάρος του δεξιά και αριστερά, εντάξει ελαφρύ είναι. Κόβεις το τιμόνι τέρμα στα stop του...ώπα, αυτό κόβει πολύ!

Κόβει τόσο πολύ που οι ψηλοί αναβάτες ίσως θα χρειαστεί να βγάζουν λίγο προς τα έξω το γόνατο που αντιστοιχεί στο εσωτερικό grip, για να μην βρίσκει πάνω του. Στη σέλα, η οποία έχει όσο σκληρό χρειάζεται αφρώδες για να σας φερθεί καλά κατά τη πολύωρη παραμονή πάνω της, μπορείς να κάτσεις είτε πολύ μπροστά σε θέση «ρίχνομαι στη μάχη με την κίνηση», είτε πιο πίσω και.. αραχτά σε φάση «γυρνάω κομμάτια από την δουλειά» ή «τα πουλάκια τιτιβίζουν και απολαμβάνω την βόλτα μου». Σε κάθε περίπτωση, πρόβλημα δεν υπάρχει. Ούτε και ο συνεπιβάτης θα παραπονεθεί, εκτός και αν θεωρεί οριακή άνεση  την μπερζέρα δίπλα στο τζάκι. Έχει στην διάθεση του αρκετό χώρο, φαρδιά μαρσπιέ σε φυσιολογικές γωνίες και εργονομικά άψογες χειρολαβές για να κρατιέται. 

Εκ πρώτης, βλέποντας το μικρό ντουλαπάκι στη ποδιά που δεν κλειδώνει (οκ, ένα φαουλάκι εδώ) καθώς και το ότι το πάτωμα είναι μεν επίπεδο αλλά δεν το λες και το μεγαλύτερο της κατηγορίας, πιστεύεις ότι το SH δεν θα τα πηγαίνει καλά στον τομέα των μεταφορικών δυνατοτήτων. Δεν έχεις ανοίξει ακόμα τη σέλα, για αυτό τα σκέφτεσαι  αυτά όμως. Η νέα σχεδίαση του πλαισίου και η γενικότερη χωροταξική αναθεώρηση, επέτρεψε την δημιουργία ενός πολύ μεγάλου αποθηκευτικού χώρου κάτω από την σέλα, ικανού να «καταπιεί» ένα XXL full face κράνος! Σε συνδυασμό με τo Τοp Box που ανήκει στον standard εξοπλισμό, το SH300i ισοφαρίζει και με το παραπάνω τις όποιες ελλείψεις χώρου υπάρχουν σε ποδιά και ντουλαπάκι λοιπόν. 

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ