Ακόμη και αν το πιέσετε λίγο στις στροφές, το X-Town παραμένει υποδειγματικά σταθερό. Το πλαίσιο του παίζει καίριο ρόλο εδώ.

    Οδηγώντας: Πιστό στην ταυτότητά του

    GT Scooter πάει να πει προτεραιότητα στην άνετη μετακίνηση και το X-Town 125 ασπάζεται εμφατικά την φιλοσοφία αυτή. Κάθεσαι στην θέση οδήγησης και τα άκρα σου τοποθετούνται σε φυσικές αποστάσεις και γωνίες, όσον αφορά το τιμόνι και το πάτωμα του scooter. Ο αναβάτης έχει την δυνατότητα να τοποθετήσει τα πόδια του είτε «κάθετα» είτε «μπροστά» και να τα απλώσει περισσότερο. Εκεί προσέξαμε ότι οι «μπροστά» θέσεις για τα πόδια είναι μάλλον αρκετά κοντά στον αναβάτη, αν ο τελευταίος είναι στον μέσο όρο ύψους. Για να νιώσεις δηλαδή το «άπλωμα» στην ολότητά του, πρέπει να είσαι λίγο πιο κοντός από 1,70. Πολύ μικρό το κακό, άλλωστε το «βόλεμα» είναι προσωπική υπόθεση και είναι ευπρόσδεκτο, που οι επιπλέον θέσεις για τα πόδια είναι εκεί. 

    Προκειμένου ο κινητήρας να αντιμετωπίσει επιτυχώς το μέγεθος και το βάρος του scooter, η μετάδοση έχει ρυθμιστεί ανάλογα. Στην εκκίνηση, το «άρπαγμα» είναι άμεσο και αμέσως μετά το CVT επιτρέπει στο μοτέρ να σηκώσει στροφές αρκετά ψηλά, για να εξασφαλίσει επιδόσεις σε αποδεκτό επίπεδο. Τι επιδόσεις όμως θα προσφέρει ο κινητήρας των 13 ίππων, στο ευμεγέθες scooter; Ας δούμε αναλυτικά. Τόσο το βάρος του μοντέλου όσο και η ισχύς του μοτέρ έχουν λογικές τιμές, όμως ο συνδυασμός τους οδηγεί σε μια κατάσταση συμβιβασμού. Αν ο αναβάτης δεν «διστάζει» με το γκάζι, θα διαπιστώσει ότι το X-Town τα καταφέρνει αρκετά καλά: ικανοποιητικές επιταχύνσεις από στάση ή εν κινήσει και πολύ καλή συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο, όπου το scooter θα αγγίξει τα 115 χλμ/ώρα τελικής. Μάλιστα, πετυχαίνει και καλές ρεπρίζ, όσο τα χιλιόμετρα αλλά και οι στροφές είναι ψηλά. Μια τέτοια οδήγηση όμως, έχει αντίκτυπο στην κατανάλωση, που θα ανέλθει στα επίπεδα των 4,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα. Με πιο ήπιους ρυθμούς, η μέση κατανάλωση θα κυμανθεί στα 3,4/100, με την αντίστοιχη όμως υστέρηση στις επιδόσεις: Κάνουμε λόγο δηλαδή για αστικές ταχύτητες και γενικά, για μια πιο ράθυμη συμπεριφορά από το μοτέρ. Εντάξει, δεν μπορείς να τα έχεις όλα...Ειδικά όταν έχεις ένα GT Scooter που πραγματικά αριστεύει σε άλλους τομείς. 

    Μιλώντας για...αριστεία, το X-Town 125 έχει απλά κορυφαία ποιότητα κύλισης. Η θέση οδήγησης, ο αθόρυβος κινητήρας που δεν παρουσιάζει καθόλου κραδασμούς και ο τρόπος που «ρολάρει» στο δρόμο το scooter, συνάδουν κατά γράμμα με τις GT επιταγές. Οι αναρτήσεις σε γενικές γραμμές αποσβαίνουν με επιτυχία τις περισσότερες οδηγικές ανωμαλίες, αφήνοντας αισθητές μόνο τις πολύ έντονες από αυτές. Εντός πόλης, η μετακίνηση είναι πανεύκολη και το πλάτος του scooter δεν θα προβληματίσει ποτέ. Χάρη στο διπλό πλαίσιο του, το X-Town ελίσσεται άμεσα χωρίς να χάνει στιγμή την στιβαρή του αίσθηση, στοιχείο που παραμένει στον ανοιχτό δρόμο αλλά και στις στροφές. Εκεί μάλιστα, είναι αρκετά συμμετοχικό, αν ο αναβάτης χρησιμοποιεί και το σώμα του στρίβοντας σε πρότυπα μοτοσυκλέτας, αυξάνοντας κι άλλο την απόλαυση

    Η μεγάλη ζελατίνα δε ρυθμίζεται μεν, αλλά κάνει πολύ καλά την δουλειά της παντού και πάντα, με την συνολική προστασία του αναβάτη από τον καιρό πάνω στο X-Town, να κρίνεται εξαιρετική. Στον τομέα της πέδησης, παρά την απουσία του ABS, τα συνδυασμένα φρένα είναι και με το παραπάνω επαρκή σε ισχύ. Η αριστερή μανέτα αρκεί και μόνη της να σταματήσει το X-Town σε πολλά σενάρια, στον αντίποδα το εμπρός φρένο, όταν κληθεί να λειτουργήσει μόνο του, υστερεί κάπως σε αίσθηση και μπλοκάρει σχετικά εύκολα. Με ταυτόχρονη πίεση των μανετών όμως, το X-Town επιβραδύνει με μεγάλη και σωστά ισορροπημένη δύναμη, «προειδοποιώντας» έγκαιρα για τα όρια ολίσθησης του εμπρός τροχού. 

    KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400