LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το αμορτισέρ είναι ίσως το πιο αδύνατο στοιχείο του R3.

Όργανα, με άφθονη πληροφορία που περιλαμβάνει και ένδειξη σχέσης και γεμάτο trip computer.

Μαλακό πιρούνι και μπροστινό φρένο εστιασμένα καλύτερα σε καθημερινή χρήση.

Το τελικό της εξάτμισης εκλύει ξεσηκωτικό ήχο όσο ανεβαίνουν οι στροφές.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

Ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, συμβατικό πιρούνι, ένα αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, μονός δίσκος με διπίστονη δαγκάνα μπροστά. Βλέπετε κάτι το παράξενο; Όλα δείχνουν μάλλον τυπικά και αναμενόμενα για την κατηγορία και τα οικονομικά δεδομένα του R3, μέχρι που θα θυμηθούμε το MT125 που δοκιμάσαμε πρόσφατα. Τετραπίστονη ακτινική μπροστινή δαγκάνα εκθειάζαμε στο μικρό 125 των 15 ίππων και εδώ με τα 42 άλογα και τις βλέψεις για πίστα μόνο μια απλή διπίστονη; Μοιάζει παράδοξο και θα δούμε στη συνέχεια αν αυτό σημαίνει κάτι σε επίπεδο απόδοσης. Πάντως ως εικόνα και μόνο μοιάζει με φάουλ.


 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ