Δοκιμή μεταχειρισμένου: Honda CB 500 X

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Honda CB 500 X

Η όλα σε ένα φιλοσοφία του και ο value for money χαρακτήρας του, καθιέρωσαν το CB 500 X ως ένα από τα πιο επιτυχημένα Best seller στην κατηγορία του και όχι μόνο. Η δεύτερη γενιά του εκσυγχρονίστηκε και βελτιώθηκε στα σημεία κρατώντας ακέραια τα σημεία που το ανέδειξαν.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Κάνοντας ντεμπούτο στις αγορές το 2013, γρήγορα αποδείχθηκε μια ικανότατη λύση για όσους ήθελαν μια οικονομική και χρηστική μοτοσυκλέτα, η οποίο βρίσκεται μέχρι και σήμερα στις πρώτες θέσεις του πίνακα ταξινομήσεων στην χώρα μας. Το CB 500 X αποτελεί μια ελκυστική πρόταση στις δύο κατηγορίες που παίζει ουσιαστικά παιχνίδι, αφού δεν είναι μόνο ένα προσιτό commuter αλλά και μια μοτοσικλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα κατηγορίας A2. Στη δεύτερη γενιά του (2016-2019) δέχθηκε αλλαγές στην εμφάνιση, στην ανάρτηση, ενώ έγινε και συμβατό με τις τότε Euro 4 προδιαγραφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Σχεδίαση: Δυναμικό και πολυτελές
Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, το άβαφο πλαϊνό πλαστικό κοντά στο ρεζερβουάρ έχει μικρύνει σε μέγεθος και το σχήμα του πλέον, που θυμίζει πλαίσιο, κάνει τη μοτοσικλέτα να δείχνει στενότερη και ελαφρύτερη. Παράλληλα, οι βαμμένες επιφάνειες σε αυτή την περιοχή καταλαμβάνουν μεγαλύτερη έκταση με τα μοντέρνα γραφικά “ροδιές” να τονίζουν το adventure προφίλ του CB500X. Η αλλαγή που κάνει βέβαια τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο βρίσκεται στη “μούρη” της μοτοσικλέτας. Ο full LED προβολέας, το ανασχεδιασμένο, πιο αιχμηρό και μεγαλύτερο σε μήκος “ρύγχος” και η σημαντικά ψηλότερη ζελατίνα δημιουργούν μία πιο ώριμη και σαφώς πιο δυναμική εικόνα σε σχέση με πριν. Full LED είναι και το πίσω φωτιστικό σώμα,
 
Εργονομία: ¶νετο και ευρύχωρο για όλους
Η θέση οδήγησης του CB500X είναι ότι χρειάζεται κανείς για να κινηθεί απροβλημάτιστα εντός και εκτός πόλης καθημερινά. Η κάθετη τοποθέτηση του κορμού είναι κλασική για μοτοσικλέτα με adventure ύφος και το τιμόνι βρίσκεται σε λογικότατη απόσταση από αυτόν, άσχετα από τον σωματότυπό σας. Με το ύψος της σέλας στα 810 χιλιοστά, ο αναβάτης θα πατήσει στο έδαφος με απόλυτη ασφάλεια, ακόμη και αν το ύψος του δεν ξεπερνά τα 1,75 μ. Η ψηλότερη ζελατίνα τα καταφέρνει πολύ καλά με την απομάκρυνση του αέρα από το στήθος του αναβάτη, ενώ μπορεί και να ρυθμιστεί σε ύψος, κάτι που απαιτεί τη χρήση εργαλείων. Η τάπα του ρεζερβουάρ φέρει πλέον μεντεσέ, ενώ ρυθμιζόμενη σε πέντε θέσεις είναι η μανέτα του φρένου. Χώρος στη σέλα με την ποιοτική επένδυση υπάρχει και για τον συνεπιβάτη. Αν είναι μεσαίου μεγέθους δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα ακόμη και σε πολύωρο ταξίδι με τις χειρολαβές να βρίσκονται σε σωστό σημείο.
 
Κινητήρας: «Λουκούμι» για Α2 δίπλωμα
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας των 471 κ.εκ. αποδίδει 47 ίππους και 4,4 kg-m ροπής και είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2. Στο κιβώτιο αναθεωρήθηκε ο μηχανισμός επιλογής των σχέσεων με στόχο την ευκολότερη αλλαγή ταχυτήτων, ενώ αναβαθμίστηκε σύμφωνα με τις Euro 4 προδιαγραφές. Η δύναμη του μοτέρ, επαρκεί πλήρως για να κινείστε σβέλτα καθημερινά και με ασφάλεια, είτε βρίσκεστε στους δρόμους της πόλης, είτε στον αυτοκινητόδρομο. O 8βάλβιδος κινητήρας με τις σχεδόν τετράγωνες διαστάσεις των κυλίνδρων του επιτρέπει την εύκολη διατήρηση ταχυτήτων της τάξης των 120-140 χλμ. στο κοντέρ έχοντας σε εφεδρεία δύναμη για ασφαλή προσπέραση, ακόμη και με δύο άτομα στη σέλα. Αύξησε την ισχύ του Honda CB500X με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
 
Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Βελτιωμένο πιρούνι με ρύθμιση προφόρτισης
H ουσιαστική αλλαγή σε σχέση με την προηγούμενη γενιά αφορα την προσθήκη ρύθμισης στην προφόρτιση των ελατηρίων του συμβατικού πιρουνιού με τα καλάμια διαμέτρου 41 χλστ. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του παρέμεινε ως είχε, όπως και αμορτισέρ με το μοχλικό, το οποίο επίσης ρυθμίζεται ως προς την προφόρτισή του. Στον τομέα των φρένων, ένας δίσκος 320 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα εμπρός συμπληρώνεται από δαγκάνα μονού εμβόλου και δίσκο 240 χλστ.. πίσω.Το ABS περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.
 
Στο δρόμο: Ιδανική μοτοσυκλέτα για commuting
Μέσα στην πόλη είναι ένα πραγματικό, αγχολυτικό παιχνίδι που θα δείξει τη φιλικότητα και χρησιμότητά του τόσο στον αρχάριο όσο και στον πιο έμπειρο αναβάτη. Ελίσσεται με χάρη και ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και η δύναμη που παράγει ο κινητήρας είναι απόλυτα αξιοποιήσιμη και βοηθά να κινηθείτε σβέλτα σε κάθε συνθήκη. Το δικό της θετικό ρόλο παίζει και η ιδιαίτερα ελαφριά μανέτα του συμπλέκτη, ενώ ο ψεκασμός είναι παντού γλυκός, εκτός από τις πολύ χαμηλές στροφές, όπου η απόκριση είναι λίγο πιο απότομη από το ιδανικό. Στην άνεση του αναβάτη συνεισφέρει τόσο η φυσική θέση οδήγησης όσο και το set up των αναρτήσεων. Τα 20 επιπλέον χλστ. της διαδρομής τους τούς επιτρέπουν να απορροφούν αποφασιστικά και τις πιο μεγάλες από το συνηθισμένο ανωμαλίες. Εκεί που δεν τα καταφέρνουν καλά είναι στη γρήγορη οδήγηση, με το CB500X να μην έχει φτιαχτεί ούτως ή άλλως για τον συγκεκριμένο σκοπό. Τα φρένα προσφέρουν την απαιτούμενη δύναμη και γραμμικότητα για να σταματήσετε το CB500X σε μικρές αποστάσεις και με ασφάλεια, με το ABS να λειτουργεί γρήγορα και αποτελεσματικά. 
 
Συμπέρασμα
Το CB 500 X  δεύτερης γενιάς (2016-2019) είναι μία πολύ ποιοτική μοτοσικλέτα, με ολοκληρωμένο χαρακτήρα, που μπορεί να κάνει τα πάντα –έως και ασφαλή διάσχιση χωματόδρομων.  Οι ιδιοκτήτες τους δύσκολα το αποχωρίζονται και ως εκ τούτου οι τιμές του ως μεταχειρισμένο παραμένουν ψηλά στα επίπεδα των 4.500 – 5800 ευρώ, επιβεβαιώνοντας το συσχετισμό προσφοράς και ζήτησης.