Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά

Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
4 Φωτογραφίες »

Με στόχο την μείωση των απωλειών και το χαμηλό κόστος συντήρησης, ο ηλεκτροκινητήρας έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του πίσω τροχού. Αποδίδει 4000 Watt και ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ 3 mode λειτουργίας που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και δίνουν τελική ταχύτητα 45, 60 και 85 χλμ. / ώρα. Επίσης, διαθέτει όπισθεν για μεγαλύτερη ευκολία στις μανούβρες και το παρκάρισμα.

Η χρήση που κάναμε ήταν μεικτή και περιελάμβανε δικάβαλες βόλτες, δρόμους με μεγάλη κλίση και κίνηση στον αυτοκινητόδρομο με τέρμα «γκάζι». Σε αυτές λοιπόν τις μεικτές συνθήκες η αυτονομία κυμάνθηκε κοντά στα 120 χιλιόμετρα. Οι δυο μπαταρίες των 36Ah είναι ταυτόχρονα συνδεδεμένες και δουλεύουν παράλληλα, που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να σταματήσεις και να συνδέσεις τη δεύτερη αν αδειάσει η πρώτη. Φυσικά, το F9S μπορεί να λειτουργήσει και με μια μπαταρία, χωρίς να επηρεάζονται οι επιδόσεις, στην περίπτωση που χρειαστείς τον χώρο κάτω από τη σέλα, ή μπορείς να αφήσεις τη μια να φορτίζει και να χρησιμοποιείς την άλλη. Το F9S είναι διαθέσιμο και σε πιο οικονομική έκδοση με δυο μπαταρίες χωρητικότητας 20Ah η κάθε μια, με την αυτονομία να φτάνει σε αυτή την περίπτωση τα 80 χιλιόμετρα σύμφωνα με την εταιρεία.
Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι και δυο αμορτισέρ που μοιάζουν με ρυθμιζόμενα, αλλά δεν είναι. Στα φρένα έχουμε δίσκους εμπρός και πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης που βελτιστοποιεί το φρενάρισμα.
 

Σελίδα 1E-Ride F9S - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Μπαταρία – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά