Ένας αυξημένης χωρητικότητας και σύμφωνος με τις euro4 προδιαγραφές κινητήρας είναι ο πυλώνας της ανανέωσης του 2016 για την οικογένεια Hyper της Ducati, που περιλαμβάνει τα Hypermotard 939/SP και το Hyperstrada 939.
O λόγος για το νέο Testrtastretta 11° μηχανικό σύνολο, το οποίο με μια αύξηση της διαδρομής των εμβόλων του έφθασε αισίως τα 937 κ.εκ. με την απόδοση του να φθάνει πλέον τους 113 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και τα 10 κιλα (9,98 για την ακρίβεια) ροπής στις 7.500 σ.α.λ.
Ο συγκεκριμένος V2 θα είναι κοινός σε όλα τα μοντέλα της Ducati που φέρουν το πρόθεμα "Hyper" στην ονομασία τους, δηλαδή στα Hypermotard, Hypermotard SP και Hyperstrada.
Mε το Hyperstrada 939 να διαχωρίζει την θέση του όντας μια πιο άνετη έκδοση του concept με τουριστικές δυνατότητες, οι διαφορές μεταξύ της "απλής" και της "SP" έκδοσης του Hypermotard, αφορούν στα περιφερειακά.
Συγκεκριμένα το SP φέρει πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Ohlins διαμέτρου 50χλστ. και μoνό, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της ίδια εταιρείας, σφυρήλατες ζάντες της Marchesini , καπάκια μαγνησίου στις κεφαλές του κινητήρα, carbon μπροστινό φτερό και καλύμματα ιμάντων στο μοτέρ, καθώς και ελαστικά sport προσανατολισμού, Pirelli Supercorsa SP.
Κοινό σε όλα τα Hyper είναι το πακέτο των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το οποίο περιλαμβάνει ABS, Traction Control, και δυνατότητα ρύθμισης της απόδοσης του κινητήρα σε τρία modes, Sport, Touring και Rain για τα Hypermotard και Hyperstrada 939 και Race, Sport και Wet για το Hypermotard 939SP. Κοινή επίσης αλλαγή σε όλα τα μοντέλα για το 2016, είναι το νέο τελικό της εξάτμισης, ελέω euro4 προδιαγραφών.
Δεδομένης της κοινής βάσης και των τριών μοντέλων, είναι δυνατή η τροποποίηση αυτών ακριβώς στα μέτρα του κάθε αναβάτη, όπως για παράδειγμα να τοποθετηθεί η πιο άνετη σέλα του Hyperstrada στο Hypermotard ή κάποιος να αναβαθμίσει τα περιφερειακά των "απλών" εκδόσεων με αυτά του SP.