Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής δίτροχων κοσμημάτων, MV Agusta Motor SpA, παρουσίασε στο Μιλάνο την ολοκαίνουργια Brutale 800, όπου όλα έχουν αλλάξει και όλα παραμένουν τόσο πολύ οικεία.
Για την MV Agusta το μικρό Brutale 800 αποτελεί κάτι σαν το εισαγωγικό μοντέλο στη μάρκα, μια από τις πιο προσιτές και ρεαλιστικές μοτοσυκλέτες της για να γνωριστεί κανείς με την εταιρεία και να μπει στον κόσμο της.
Το Brutale φέτος ανανεώθηκε εκ βάθρων, με τον επανασχεδιασμό να πιάνει τα πάντα, από το πλαίσιο ως τον κινητήρα. Στην ουσία βέβαια το μάτι πιάνει ένα σχήμα εξαιρετικά γνώριμο, αλλά μια πιο προσεκτική ματιά αποκαλύπτει πως παντού υπάρχουν αλλαγές.
Ξεκινάμε λοιπόν από τα εμφανισιακά, όπου βγάζει μάτια η νέα ουρά με το κοντό αλουμινένιο υποπλαίσιο. Προσέχουμε επίσης τον νέο ελλειπτικό προβολέα με το περιμετρικό φως πορείας, όπου πλέον όλο το φωτιστικό σώμα αποτελείται από LED.
Το πλαίσιο έχει δεχτεί επίσης αλλαγές, με το σημαντικότερο αποτέλεσμα να καταγράφεται ως μια μικρή αύξηση 20 χλστ στο μεταξόνιο και μια ανάλογη αύξηση στο ίχνος, 103,5 χλστ από 95 του προηγούμενου μοντέλου. Αυτές οι αλλαγές θεωρητικά σημαίνουν περισσότερη σταθερότητα στην ευθεία και λιγότερη νευρικότητα στη στροφή.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας με τον στρόφαλο που περιστρέφεται ανάποδα από την πεπατημένη έχει περάσει από μια διαδικασία προσαρμογής στις προδιαγραφές Euro 4, με την απόδοσή του να φτάνει σους 116 ίππους στις 11,500 σ.α.λ., ενώ η η ροπή του απολαμβάνει μια γενναία αύξηση της τάξης του 25%, με 8,5 kg.m στις 7,600 σ.α.λ., ενώ αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως το 90% της μέγιστης αυτής τιμής είναι διαθέσιμο από τις 3.800 σ.α.λ.!
Η μοτοσυκλέτα μας έρχεται εξοπλισμένη με quickshifter EAS 2.0 και μονόδρομο συμπλέκτη. Η ηλεκτρονική διαχείριση MVICS του κινητήρα περιλαμβάνει γκάζι Ride by Wire με επιλογές τεσσάρων χαρτογραφήσεων, καθώς και traction control με 8 ρυθμίσεις.
Προσθέτουμε ακόμη το πιο φρέσκο ABS της Bosch 9 και δένουμε τον εξοπλισμό με ένα 43άρι πιρούνι της Marzocchi μπροστά και ένα αμορτισέρ της Sachs πίσω, καθώς και τις πανίσχυρες δαγκάνες της Brembo. Η ανανέωση κλείνει με ένα νέο ψηφιακό πολυόργανο.
Στη νέα Brutale 800 κάνουν το παγκόσμιο ντεμπούτο τους και τα νέα λάστιχα της Pirelli, Diablo Rosso III.