Θα μπορούσε να είναι η πιο groundbreaking παρουσίαση στο Μιλάνο αλλά η Suzuki φρόντισε να ξεκαθαρίσει ότι πρόκειται για concept του 2017 μοντέλου. Παρόλα αυτά, έδωσε κάποιες πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Επί της ουσίας, αυτό που παρουσίασε η Suzuki στην φετινή EICMA, δεν είναι τίποτα άλλο από μια πρόγευση της μοτοσικλέτας που θα δούμε στα μέσα του 2016, πλασαριζόμενη ως μοντέλο…2017.
Αν μπερδευτήκατε με τις χρονολογίες και αγανακτήσατε με το… περίμενε για την πολυαναμενόμενη ανανέωση του τζίξερ, να σας καθησυχάσουμε παραθέτοντας τα στοιχεία που έδωσαν οι άνθρωποι της Suzuki, σχετικά με το τι μας επιφυλάσσουν στο μέλλον.
Πρώτα απ΄όλα, αντικειμενικός τους στόχος δεν είναι άλλος πέραν από την κορυφή της κατηγορίας, υποσχόμενοι πως το νέο GSX-R 1000 θα είναι το γρηγορότερο, ελαφρύτερο, και διαστασιακά μικρότερο supersport που έχουν κατασκευάσει ποτέ, με χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή και "ξυραφένια" οδική συμπεριφορά.
Για να τα πετύχουν όλα αυτά, έχουν προχωρήσει σε μια εκ των βάθρων επανασχεδίαση όλης της μοτοσικλέτας, συμπεριλαμβανομένου φυσικά του νέου τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 999κ.εκ. και του αλουμινένιου πλαισίου.
Ειδικά σε ότι αφορά στον κινητήρα, αυτός θα έχει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων προκειμένου η απόδοση να είναι "γεμάτη" χαμηλά και… φρενήρης ψηλά. Σε αυτές τις πενταψήφιες χιλιάδες στροφές, προκειμένου να μην πάθει ασφυξία το μοτέρ, θα αναλαμβάνει "χρέη εργασίας" ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος τύπος ram-air, που θα ανοίγει πρόσθετες εισαγωγές αέρα προς το φιλτροκούτι.
Φυσικά το νέο GSX-R 1000 δεν θα μπορούσε να υπολείπεται στο πεδίο του ηλεκτρονικού "οπλοστασίου": Traction Control με 10 διαβαθμίσεις, τρία Power Modes απόδοσης ισχύος, ride by wire γκάζι, launch control για εύκολες εκκινήσεις (ή να πούμε εκτοξεύσεις;), quick shifter και ABS.