Ολοκαίνουργιο είναι το πολύ επιτυχημένο BMW S1000XR για το 2020, καθώς μόλις πριν λίγο αποκαλύφθηκε στην έκθεση του Μιλάνου. Δείτε περισσότερα.
Η νέα BMW S 1000 XR είναι ακόμα πιο ελαφριά, ταχύτερη και πιο ευέλικτη. 10 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του, με ένα πλήρως αναβαθμισμένο κινητήρα, και νέα βελτιωμένη ανάρτηση, το S 1000 XR ανοίγει μια εντελώς νέα διάσταση στο τμήμα Adventure Sport.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας βασίζεται σε αυτόν του νέου S 1000 RR και παράγει ισχύ 165 ίππων στις 11.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή 114 Nm είναι διαθέσιμη στις 9.250 σ.α.λ. με ταυτόχρονη βελτίωση στις μεσαίες στροφές. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας ζυγίζει 5 κιλά λιγότερα και έχει αναθεωρημένες σχέσεις μετάδοσης. Οι τρεις μεγαλύτερες ταχύτητες 4η, 5η και 6η έχουν "μακρύνει" για να μειωθεί ο θόρυβος, η κατανάλωση καυσίμου και το επίπεδο στροφών του κινητήρα, ειδικά για την οδήγηση στην εθνική οδό. Εκτός από τον συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, το νέο S 1000 XR διαθέτει για πρώτη φορά τον ηλεκτρονικό έλεγχο ροπής στρέψης του κινητήρα (MSR) που εμποδίζει την ολίσθηση του πίσω τροχού σε απότομο κλείσιμο του γκαζιού ή απότομο κατέβασμα.
Το νέο S 1000 XR έχει τέσσερις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Rain, Road, Dynamic και Dynamic Pro, η οποία μπορεί να διαμορφωθεί πλήρως για πρώτη φορά στο S 1000 XR με ένα ευρύ φάσμα επιλογών ρύθμισης. Εκτός από την απόκριση του γκαζιού, το φρένο του κινητήρα, ο έλεγχος ABS και ο έλεγχος πρόσφυσης, ο έλεγχος τροχών (συμπεριλαμβανομένης της νέας ρύθμισης "Power Wheelie") μπορούν να διαμορφωθούν ξεχωριστά για πρώτη φορά στο νέο S 1000 XR. Το ABS Pro προσφέρει αυξημένη ασφάλεια κατά την πέδηση ακόμα και υπό κλίση. Επίσης για πρώτη φορά στο S 1000 XR, το σύστημα υποβοήθησης φρένων DBC (Dynamic Brake Control) βοηθάει τον αναβάτη κατά τους ελιγμούς πέδησης.
Το νέο S 1000 XR διαθέτει την τελευταία γενιά αναρτήσεων της BMW Motorrad Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment). Το Dynamic ESA Pro διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός με δύο λειτουργίες απόσβεσης (Road, Dynamic) και αυτόματη αντιστάθμιση φορτίου.
Αλλαγές έχουμε και στον πινάκα οργάνων με την τοποθέτηση έγχρωμης TFT οθόνης 6,5 ιντσών που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της Γερμανικής εταιρίας και διαθέτει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών και πληροφοριών.
Όλες οι μονάδες φωτισμού του νέου S 1000 XR διαθέτουν τεχνολογία LED. Στην προαιρετική επιλογή Headlight Pro ο οδηγός επωφελείται από τον ενισχυμένο φωτισμό του δρόμου όταν η μοτοσικλέτα βρίσκεται υπό κλίση. Το προαιρετικό στοιχείο εξοπλισμού Headlight Pro περιλαμβάνει επίσης φώτα ημέρα DRL (Daytime Riding Light) για καλύτερη αναγνώριση του οχήματος κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Το νέο S 1000 XR θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρωματισμούς: Ice Grey και το εξαιρετικά δυναμικό Racing Red / White Aluminum.