EICMA 2024: Kymco CV-R5

EICMA 2024: Kymco CV-R5
10 Φωτογραφίες »

• Νέο adventure σκούτερ από την Kymco με χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας
• Φαρδύ τιμόνι και μικτά ελαστικά για off-road οδήγηση
• Κινητήρας 427cc, ροπή 40,2 Nm, ABS και cruise control
• Σύστημα PTM για πιο σταθερή οδήγηση σε off-road εδάφη

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Νέο adv σκούτερ από την Kymco με χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας

Τον Ιούλιο του 2024 παρουσιάστηκε στην Ταϊβάν και σήμερα στην EICMA στο Μιλάνο το πρωτότυπο μοντέλο του Kymco CV-R5, ενός νέου adventure σκούτερ. Παρατηρώντας το, το Kymco CV-R5 είναι αρκετά διαφορετικό σε σχέση με άλλα γνωστά adv σκούτερ, κάνοντας πολλούς να αναρωτιούνται αν πρόκειται για «καθαρόαιμο» σκούτερ ή adventure μοτοσυκλέτα. Το Kymco CV-R5 προβλέπεται να είναι το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας στην κατηγορία των adv σκούτερ στο μέλλον.

Φαρδύ τιμόνι και μικτά ελαστικά για off-road οδήγηση

Το Kymco CV-R5 θα βρει σίγουρα πολλούς οπαδούς λόγω της εντυπωσιακής εμφάνισης του. Η τολμηρή και δυναμική του σχεδίαση το κάνουν να μην περνά απαρατήρητο. Διατηρώντας τα χαρακτηριστικά ενός σκούτερ, όπως η θέση του οδηγού, προσφέρει άνεση και ευκολία στην οδήγηση. Στο off-road το φαρδύ τιμόνι προσφέρει καλύτερο έλεγχο, η εξάτμιση βελτιώνει την απόδοση του κινητήρα και τα μικτά ελαστικά προσθέτουν επιπλέον σταθερότητα στην πρόσφυση σε χωμάτινα εδάφη. Αυτά τα χαρακτηριστικά δρουν συνδυαστικά καθιστώντας το Kymco CV-R5 ένα εξαιρετικό υβρίδιο μεταξύ σκούτερ και adventure μοτοσυκλέτας.

Κινητήρας 427cc, ροπή 40,2 Nm, ABS και cruise control

Το νέο σκούτερ της Kymco διαθέτει ένα νέο κινητήρα 427cc με 40,2Νm ροπή στις 5.000σαλ. Η Kymco έχει ξαναχρησιμοποιήσει τον συνδυασμό αυτόματου κιβωτίου και αλυσίδας με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 550 cc με 51 ίππους απόδοση αλλά το CV-R5 στα 427cc έχει ως βάση τον μονοκύλινδρο κινητήρα 400cc με 33.9 ίππους απόδοση. Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα: διαθέτει ABS και LED προβολείς, καθώς και cruise control και η πληροφόρηση του αναβάτη θα γίνεται μέσω της έγχρωμης οθόνης TFT.

Σύστημα PTM για πιο σταθερή οδήγηση σε off-road εδάφη

Στο μπροστινό μέρος του Kymco CV-R5 βρίσκεται ένα ανεστραμμένο πιρούνι προσφέροντας σταθερότητα και βελτιωμένη απόσβεση των κραδασμών. Η ανάρτηση του πίσω μέρους εξοπλίζεται με το σύστημα PTM (Pivoting Torque Management). Το PTM  είναι ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης ροπής που προορίζεται να αντισταθμίσει τις δυνάμεις ροπής που δημιουργούνται κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση. Πιο συγκεκριμένα, το PTM μειώνει την επίδραση της ροπής στον πίσω τροχό, εξασφαλίζοντας έτσι μια πιο σταθερή και ομαλή οδήγηση, ιδίως σε ανώμαλα ή δύσβατα εδάφη. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από διπλό δισκόφρενο εμπρός και μονό πίσω.