EICMA 2024: Moto Morini X-Cape 1200
- Ο V2 Corsa Corta Evo αποδίδει 130 άλογα
- Cruise & Traction Control, ABS και Cornering Lights
- TFT οθόνη ιντσών και διπλή θύρα USB
Ο V2 Corsa Corta Evo αποδίδει 130 άλογα
Η Moto Morini, αποκάλυψε στην EICMA το νέο X-Cape 1200, σε ολοκληρωμένη μορφή πλέον, καθώς πέρσι το είχαμε δει για πρώτη φορά αλλά σαν ένα Concept που θα αργούσε. Είναι μία μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη για εκείνους που αναζητούν την περιπέτεια και την ευελιξία σε μία μοτοσυκλέτα, η οποία δεν θα πει "όχι" και σε ήπιες χωμάτινες διαδρομές. Ανήκει στην μεγάλη κατηγορία των Adventure και εξοπλίζεται με τον V2 Corsa Corta EVO κινητήρα της Moto Morini που αποδίδει 130 άλογα, προσφέροντας επιδόσεις χωρίς κραδασμούς και άφθονη ροπή από χαμηλά στις στροφές. Τα πλαϊνά πλαστικά του X-Cape έχουν κατασκευαστεί ώστε να απομακρύνουν την ζέστη από το σώμα του αναβάτη βελτιώνοντας την άνεση στο ταξίδι, ενώ το εργονομικό σχήμα της σέλας, η οποία είναι μάλιστα θερμαινόμενη, θα επιτρέψει τόσο σε μεγάλα διαστήματα οδήγησης χωρίς στάση όσο και σε μετριότερου αναστήματος αναβάτες να την οδηγούν. Τα χερούλια είναι επίσης θερμαινόμενα, η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη καθ` ύψος, ενώ οι χούφτες προσφέρουν αεροδυναμική προστασία αλλά και από στοιχεία της φύσης, όπως πετραδάκια ή κλαδιά που μπορεί να σε χτυπήσουν στα χέρια.
Cruise & Traction Control, ABS και Cornering Lights
Το X-Cape 1200 εξοπλίζεται με μία σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας αλλά και άνεσης, όπως Cruise Control, αμφίδρομο Quickshifter, Traction Control που ρυθμίζεται ως προς τρία επίπεδα, ραντάρ στο πίσω μέρος ώστε να σε ειδοποιεί για την ύπαρξη άλλου οχήματος στο τυφλό σημείο, αλλά και Cornering Lights που θα βελτιώσουν κατά πολύ την ορατότητα κατά την οδήγηση σε επαρχιακούς και γενικότερα μη φωτιζόμενους δρόμους τις νυχτερινές ώρες. Το εξελιγμένο σύστημα ABS με λειτουργία Cornering θα σε κρατήσει πιο ασφαλή κατά την πέδηση εντός στροφών ή σε ανώμαλο έδαφος και αποκτά monoblock δαγκάνες της Brembo, που μαγκώνουν μεγάλης διαμέτρου δίσκους. Υπάρχουν τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις διαθέσιμες με διαφορετική απόκριση γκαζιού για να επιλέξει ο αναβάτης, με την κάμερα καταγραφής διαδρομών να κάνει επίσης την εμφάνισή της σε αυτό το μοντέλο.
TFT οθόνη ιντσών και διπλή θύρα USB
Στον πίνακα οργάνων βρίσκεται μία 7άρα, έγχρωμη TFT οθόνη με διπλή θύρα φόρτισης USB, παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το ταξίδι και διαθέτοντας δυνατότητα συνδεσιμότητας. Στα γνήσια αξεσουάρ της Moto Morini υπάρχουν επίσης βαλίτσες οι οποίες θα διευκολύνουν τα μεγάλα ταξίδια. Τα Tubeless ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Trail 3 με το μακρύ ψαλίδι 630χλστ να προσφέρει σταθερότητα και καλή πρόσφυση. Το κεντρικό στάντ και οι αισθητήρες πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς με βάση το λευκό, μαύρο και κόκκινο και θα κυκλοφορήσει στην αγορά στο δεύτερο μισό του 2025 με σκοπό να εδραιωθεί στην κατηγορία των "maxi" adventure ως ένας αξιόμαχος αντίπσλος.