LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η οικογένεια των ΜΤ ενισχύεται ακόμη περισσότερο, μετά τη παρουσίαση του MT-07 στην EICMA.

Το νέο μοντέλο διαθέτει κινητήρα 689 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει 74,8 ίππους.

Πρόκειται για δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, ο οποίος αξιοποιεί και την τεχνολογία crossplane της Yamaha

Επιπλέον, ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος ώστε να μειώνει τις τριβές, αλλά και την κατανάλωση καυσίμου.

Ο ειδικός σχεδιασμός του πλαισίου χαρίζει αυξημένα επίπεδα ακαμψίας στο Yamaha MT-07.

Το Yamaha MT-07 θα διατίθεται σε έκδοση με ή χωρίς ABS, αλλά και σε μια με μικρότερη ιπποδύναμη, η οποία θα προορίζεται για τους κατόχους διπλώματος Α2.

Οι χρωματικές επιλογές θα είναι επίσης αρκετές.

O πίνακας οργάνων είναι αποκλειστικά ψηφιακός και τεχνολογίας LED.

EICMA: Νέο Yamaha MT-07

H σειρά των ΜΤ, η οποία πρόσφατα απέκτησε νέο μέλος, με το MT-09, ενισχύεται ακόμη περισσότερο, με το ΜΤ-07 που παρουσίασαν οι Ιάπωνες στο Μιλάνο.

 

Το MT-07 αναμένεται να βασιστεί στην επιτυχία του MT-09, αποτελώντας μια εναλλακτική μικρότερου κυβισμού και χαμηλότερου κόστους. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι μιλάμε για ένα budget μοντέλο, αλλά για ένα μεσαίο γυμνό με τα όλα του!

Ο κινητήρας του MT-07 δεν είναι τρικύλινδρος, όπως αυτός του MT-09, αλλά δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με χωρητικότητα 689 κ.εκ. και την crossplane τεχνολογία που διαθέτει και το μεγαλύτερο MT. Αποδίδει 74,8 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,9 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ, το οποίο διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, διάμετρο κυλίνδρου 80 χλστ. και διαδρομή 68.6 χλστ. Η συμπίεση είναι 11,5:1 και η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται, όπως είναι φυσικό, από σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού.

H τεχνολογία crossplane είναι αυτή που δίνει εκρηκτικότητα στο νέο μοντέλο της Yamaha, ωστόσο, η συγκεκριμένη δεν αποτελεί τη μόνη νέα τεχνολογία που συναντάμε στον κινητήρα. Το ολοκαίνουργιο μοτέρ διαθέτει επίσης offset κύλινδρο, ενώ έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μείωση των τριβών και τη χαμηλή κατανάλωση. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της εταιρείας κατάφεραν να δημιουργήσουν έναν κινητήρα compact διαστάσεων και χαμηλού βάρους.

Το πλαίσιο, από την άλλη, είναι ατσάλινο και σωληνωτό και ενισχυμένο στα κατάλληλα σημεία, ώστε να προσφέρει αυξημένη ακαμψία. Ο κινητήρας, μάλιστα, αποτελεί κομμάτι του πλαισίου. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. και πίσω μονό αμορτισέρ, το οποίο έχει τοποθετηθεί οριζόντια. Στο μπροστινό φρένο, τέλος, μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο πλευστοί wave δίσκοι 272 χλστ. και μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες.

Η αισθητική, φυσικά, δε διαφέρει σημαντικά από το ΜΤ-09. Οι σχεδιαστικές γραμμές είναι επιθετικές και το MT-07 έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί η κατηγορία των streetfighter. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά ελαφρύ, καθώς δεν ξεπερνά τα 179 κιλά, και διαθέτει ρεζερβουάρ 14 λίτρων, το οποίο φροντίζει για μεγάλη αυτονομία.

Σύμφωνα με τη Yamaha, τέλος, το νέο MT-07 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με ή χωρίς ABS, αλλά και σε μία ακόμη με χαμηλότερες επιδόσεις, η οποία θα προορίζεται για τους κατόχους του διπλώματος Α2. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι οι εξής:

· Κόκκινο
· Μαύρο
· Λευκό
· Γκρι ματ
· Race Blu
· Μωβ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 689 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 74,8/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,9/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14
Βάρος (κιλά, πλήρες): 179
Ύψος σέλας (χλστ.): 805

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ