Το MT-07 αναμένεται να βασιστεί στην επιτυχία του MT-09, αποτελώντας μια εναλλακτική μικρότερου κυβισμού και χαμηλότερου κόστους. Αυτό, βέβαια, δε σημαίνει ότι μιλάμε για ένα budget μοντέλο, αλλά για ένα μεσαίο γυμνό με τα όλα του!
Ο κινητήρας του MT-07 δεν είναι τρικύλινδρος, όπως αυτός του MT-09, αλλά δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος, με χωρητικότητα 689 κ.εκ. και την crossplane τεχνολογία που διαθέτει και το μεγαλύτερο MT. Αποδίδει 74,8 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 6,9 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ, το οποίο διαθέτει στρόφαλο 270 μοιρών, διάμετρο κυλίνδρου 80 χλστ. και διαδρομή 68.6 χλστ. Η συμπίεση είναι 11,5:1 και η τροφοδοσία καυσίμου γίνεται, όπως είναι φυσικό, από σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού.
H τεχνολογία crossplane είναι αυτή που δίνει εκρηκτικότητα στο νέο μοντέλο της Yamaha, ωστόσο, η συγκεκριμένη δεν αποτελεί τη μόνη νέα τεχνολογία που συναντάμε στον κινητήρα. Το ολοκαίνουργιο μοτέρ διαθέτει επίσης offset κύλινδρο, ενώ έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη μείωση των τριβών και τη χαμηλή κατανάλωση. Επιπλέον, οι σχεδιαστές της εταιρείας κατάφεραν να δημιουργήσουν έναν κινητήρα compact διαστάσεων και χαμηλού βάρους.
Το πλαίσιο, από την άλλη, είναι ατσάλινο και σωληνωτό και ενισχυμένο στα κατάλληλα σημεία, ώστε να προσφέρει αυξημένη ακαμψία. Ο κινητήρας, μάλιστα, αποτελεί κομμάτι του πλαισίου. Όσον αφορά στις αναρτήσεις, μπροστά συναντάμε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ. και πίσω μονό αμορτισέρ, το οποίο έχει τοποθετηθεί οριζόντια. Στο μπροστινό φρένο, τέλος, μπροστά έχουν τοποθετηθεί δύο πλευστοί wave δίσκοι 272 χλστ. και μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες.
Η αισθητική, φυσικά, δε διαφέρει σημαντικά από το ΜΤ-09. Οι σχεδιαστικές γραμμές είναι επιθετικές και το MT-07 έχει όλα τα στοιχεία που απαιτεί η κατηγορία των streetfighter. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά ελαφρύ, καθώς δεν ξεπερνά τα 179 κιλά, και διαθέτει ρεζερβουάρ 14 λίτρων, το οποίο φροντίζει για μεγάλη αυτονομία.
Σύμφωνα με τη Yamaha, τέλος, το νέο MT-07 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με ή χωρίς ABS, αλλά και σε μία ακόμη με χαμηλότερες επιδόσεις, η οποία θα προορίζεται για τους κατόχους του διπλώματος Α2. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι οι εξής:
· Κόκκινο
· Μαύρο
· Λευκό
· Γκρι ματ
· Race Blu
· Μωβ
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 689 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 74,8/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,9/6.500
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 14
Βάρος (κιλά, πλήρες): 179
Ύψος σέλας (χλστ.): 805
Τα 5 125άρια scooter με ABS και το καλύτερο φρενάρισμα
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Keeway XDV 125 EVO: Ψηλό και ασφαλές adventure scooter για καθημερινές περιπέτειες
5 A2 μοτοσυκλέτες με λιγότερα από 5 χιλιάρικα
Αφησε το αυτοκίνητο και πάρε scooter – Μάθε τα οφέλη
ESF E-Ride F9S - Υποψήφιο για Best Electric by LS2
Voge SR3 2025: Υγρόψυκτος κινητήρας 244cc με 3,5λ/100χλμ μέση κατανάλωση
Ποια μεσαία scooter έχουν μεγάλες αυτονομίες και ταξιδεύουν άνετα;
Υπάρχει ιδανική μοτοσυκλέτα για την Ελλάδα;
SYM JETX 125 ABS: 125cc με Traction Control, φθηνότερο από 3.000
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr